Nowa sesja na forum. Zapraszam!

Status
Zamknięty.

Kolos

Nowicjusz
Dołączył
5 Czerwiec 2006
Posty
145
Punkty reakcji
0
Wiek
39
Miasto
TROJMIASTO:D:D
Witam wszystkich!!

Chciałbym poprowadzić sesję Młotka dla grupy śmiałków którzy chcieli by zaryzykować swoje życie na mojej sesji :D

Jako Mistrz prowadziłem kilka sesji na żywo :D ale teraz chciałbym spróbować online.
Uprzedzam lojalnie, że jestem zielony jeśli chodzi o prowadzenie sesji online więc napewno będę potrzebował pomocy a tudzież sesja może wydawać się dziwna:D mam jednak nadzieję że nic dziwnego się nie wydaży:)

Nazwa sesji: "Droga do ... "
Świat: Warhammer
Miejsce startu: ....

Historia: Podam w Niedzielę.


Jeśli chodzi o postaci to bedę się skłaniał bardziej ku odgrywaniu postaci niż rzutom kostek które będziecie musieli wykonywać lub jeśli ktoś ich niem ma to ja je będę przeprowadzał.
Kto się zgłosi będzie mógł grać:D Do 4 graczy.
PYTANIA ??
 

Ameno

Mistrz papryczki chilli
Dołączył
27 Grudzień 2006
Posty
1 124
Punkty reakcji
0
Wiek
113
Miasto
Gdzieś tam
Dobra to załóz mi postać wytłumacz jak sie na tym świecie i możemy próbować
 

Kolos

Nowicjusz
Dołączył
5 Czerwiec 2006
Posty
145
Punkty reakcji
0
Wiek
39
Miasto
TROJMIASTO:D:D
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli że ja mam ci podać postać :D W końcu to gracze określają jakimi postaciami będą grali i jakimi profesjami. A jeśli chodzi o świat to go nie znasz ?? To będziesz musiał znaleźdź artykuły o młotku i je poczytać a co trzeba na karcie postaci to ci podam ale wieczorkiem.
 

gumas

Nowicjusz
Dołączył
16 Styczeń 2007
Posty
458
Punkty reakcji
0
Wiek
21
Miasto
z łona matki
jak bys podał karty postaci to bym mógł zgrac, bo ja poczatkujący jestem :D
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35