I Co Tu Zrobić ?

black-she

Nowicjusz
Dołączył
21 Październik 2005
Posty
35
Punkty reakcji
0
Wiek
41
Jestem z chłopakiem cztery miesiące.
Jest moim pierwszym facetem mimo że mam 21 lat.
Nie mam żadnego doświadczenia jak powinien wyglądać związek.
Niby dobrze rozmawia mi się z nim, dobrze czuję się w jego towarzystwie.
W Sylwestra wylądowaliśmy w łóżku :bag: Przez ten czas od tego zdarzenia nie zamieniliśmy aż do dzisiaj zdania na ten temat. :eek:
Powiedziałam mu że bardzo wiele to dla mnie znaczyło i że było to wazne wydarzenie.
On stwierdził że do tej pory myślał że to ja niechce ruszać tego tematu więc on do tego niedążył.
Wogóle bardzo mało rozmawiamy o sprawach uczuciowych i widze ze przez to jakoś sie blokujemy i nie możemy bardziej sie do siebie zbliżyć :/
On nie jest wylewny ja tak samo. I widzę że jeśli ja czegoś nie zrobie to się rozsypie.
Czego bym nie chciała aby tak się stało.
Powiedział mi ze mnie kocha, ale co z tego skoro na tym sie skończyło.
Jak mogę się do niego bardziej zbliżyć ? Jak go zachęcić do tego żeby otwarł się bardziej ?
 

Pancernik

Czarna Mamba
Dołączył
6 Październik 2005
Posty
3 196
Punkty reakcji
0
Wiek
35
Miasto
z Nienacka
Moze sprobuj Ty pierwsza sie przelamac. Domyslam sie ze oboje jestescie bardzo niesmiali. 4 miesiace to jeszcze nie jest tak duzo i moze przez ta wlasnie niesmialos ani Ty ani on nie mowicie o uczuciach. Wydaje mi sie ze bedac z jakas osoba trzeba sie nauczyc mowic o uczuciach. Facetom przychodzi to szczegolnie trudno :) Mysle ze to Ty powinnas czesciej wasze rozmowy naprowadzac na to co sie miedzy wami dzieje. Mowic mi ile dla Ciebie znaczy, tym bardziej po tym co sie stalo. Mysle ze z czasem i on sie troche osmieli i bedziecie rozmawiac otwarcie o swoich uczuciach. Ja jestem z moim chlopakiem 1,5 roku a musialo minac duzo casu zanim zaczelismy rozmawiac o uczuciach na luzie. Ale warto nad tym pracowac zeby pozniej nawet od niechcenia pomarudzic: Kochasz mnie? No wez powiedz.... :)
 
E

Ewa31

Guest