Bishop986
King of Mars
Kiedy znaleźli się tuż obok wieży wszystko wydawało się zbyt proste. Mordechai szybko wyczuł brak aury egzorcysty co oznaczało, że nie tyle "wylądował" gdzieś dalej, ale w ogóle nie opuścił Pomroku. Jego brak był dotkliwy, ale ostatecznie nie uniemożliwiał im działania.
Gdy reszta drużyny zaczęła badać teren Muadib wypił miksturę mocy. Następnie badał aurę roztaczając swoją moc po okolicach wieży. Chciał wyczuć obecność wszelkich wrogów, materialnych jak i niematerialnych.
-Cisza zwykle zwiastuje burzę... - powiedział ni to do siebie ni to do towarzyszy - ...ale komu w drogę temu czas...
- KP -
Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów
Gdy reszta drużyny zaczęła badać teren Muadib wypił miksturę mocy. Następnie badał aurę roztaczając swoją moc po okolicach wieży. Chciał wyczuć obecność wszelkich wrogów, materialnych jak i niematerialnych.
-Cisza zwykle zwiastuje burzę... - powiedział ni to do siebie ni to do towarzyszy - ...ale komu w drogę temu czas...
- KP -
Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów
[Zdrowie 7(+5)/7] [Moc 6/7] [Splugawienie 0/7] [Denary: 0]
Obrażenia broni: 0
[acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
[/acronym]
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
[/acronym]
Ochrona pancerza: 0,6
[acronym='Karta 2/4, czesc talii']
[/acronym][acronym='Zaproszenie, informacja o zebraniu Rady w klanie ,,Luna"']
[/acronym][acronym='Woda']
[/acronym][acronym='Lina (3 metry)']
[/acronym][acronym='Krzesacz (zapalniczka)']
[/acronym][acronym='Silna mikstura lecznicza, +3 do utraconego Zdrowia']
[/acronym]
[acronym='Talizman, +1 do testow wiedzmiarstwa, jesli celem jest pomoc']
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli cel jest neutralny']
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
[/acronym]
Ingrediecje
Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 6 Dominowanie ducha - 10 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 9
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 9
Obrażenia broni: 0
[acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
Ochrona pancerza: 0,6
[acronym='Karta 2/4, czesc talii']
[acronym='Talizman, +1 do testow wiedzmiarstwa, jesli celem jest pomoc']
Ingrediecje