kdVer
Nowicjusz
- Dołączył
- 5 Kwiecień 2008
- Posty
- 1 609
- Punkty reakcji
- 27
- Wiek
- 35
- Dokładnie - powiedział Karr Brostromowi - Dlatego zostanie tutaj, będzie chroniona - miała trzymać się Brostroma i kilku Jeźdźców czaszki oddelegowanych w tym celu wraz z kilkoma Bralami i dwoma zwiadowcami. W razie poważnych problemów mieli zabrać ją co szybciej wstecz, idąc w lasy w odwrotną stronę niż Dolina i niż mijane przedtem wojska. W razie czego Jeźdźcy mieli zatrzymać na krótko wroga, Bralowie szybko przemieszczać kobietę po lesie.
Potem rozdzielił siły nierównomiernie. Po pierwsze starał się trochę powstrzymać zapał Huskan ale wiedział, że w razie czego nie będzie w stanie ich zatrzymać. Przykazał na razie by nie dali się zauważyć i poprosił Xetrona o rozwagę od której wszystko zależy. Dlatego kazał im powoli przemieścić się bokiem, tak żeby nie wchodzili do wejścia do doliny ale jeśli już koło wejścia będą - to z dala od reszty. Z drugiej strony został on, Brostrom i kilku zwiadowców. Huskanie nie nadawali się raczej do pracy w ukryciu ale wymyślił coś innego. Tylu ilu tylko się dało, najsilniejszych i najroślejszych, zapakował do czołgów. Postanowił, że wjadą one do doliny jako ich ubezpieczenie. Wnikną między wojsko wroga i ustawią się gdzieś z boku. Brostrom miał dbać o to, by nikt ich nie zatrzymał i kontrolował - miał przechwycić każdego żołnierza jaki stanie na drodze a jeszcze lepiej - przekazać mu myśl, że to przecież własne wojska. Chodziło o to by Fidelita sprawił, by wróg sam uwierzył, że już owe czołgi widział i zapytany, raportował o nich. W tym samym czasie Karr miał podążać trochę na bok od czołgów, oczywiście z włączonym maskowaniem. Zakładał, że to maszyny zwrócą uwagę na siebie ale wjadą bez problemów - on w tym czasie zajmie jakieś odpowiednie i spokojne miejsce.
Odezwał się jeszcze do Lorda, informując, że wchodzą w zgrupowanie wroga i że lepiej żeby przysłał jak najszybciej evac dla Helen i w następnej kolejności - wojsko.
"W razie nieprzewidzianych wypadków wojsko może zaatakować samo i wtedy wasz plan i tak weźmie w łeb. Postaram się przesyłać na bieżąco informacje o wrogu" - zakończył wiadomość, mając na myśli informacje o pozycjach i dowódcach.
- Jeśli wykryją kogoś oceń sam czy będzie lepiej jeśli będziesz uciekać z Helen czy postarasz się zatrzymać pogoń. Ale pewnie przydasz się im jako kontakt. Do zobaczenia jak coś się wyjaśni - powiedział cyborg patrząc na dolinę przed nimi.
Potem rozdzielił siły nierównomiernie. Po pierwsze starał się trochę powstrzymać zapał Huskan ale wiedział, że w razie czego nie będzie w stanie ich zatrzymać. Przykazał na razie by nie dali się zauważyć i poprosił Xetrona o rozwagę od której wszystko zależy. Dlatego kazał im powoli przemieścić się bokiem, tak żeby nie wchodzili do wejścia do doliny ale jeśli już koło wejścia będą - to z dala od reszty. Z drugiej strony został on, Brostrom i kilku zwiadowców. Huskanie nie nadawali się raczej do pracy w ukryciu ale wymyślił coś innego. Tylu ilu tylko się dało, najsilniejszych i najroślejszych, zapakował do czołgów. Postanowił, że wjadą one do doliny jako ich ubezpieczenie. Wnikną między wojsko wroga i ustawią się gdzieś z boku. Brostrom miał dbać o to, by nikt ich nie zatrzymał i kontrolował - miał przechwycić każdego żołnierza jaki stanie na drodze a jeszcze lepiej - przekazać mu myśl, że to przecież własne wojska. Chodziło o to by Fidelita sprawił, by wróg sam uwierzył, że już owe czołgi widział i zapytany, raportował o nich. W tym samym czasie Karr miał podążać trochę na bok od czołgów, oczywiście z włączonym maskowaniem. Zakładał, że to maszyny zwrócą uwagę na siebie ale wjadą bez problemów - on w tym czasie zajmie jakieś odpowiednie i spokojne miejsce.
Odezwał się jeszcze do Lorda, informując, że wchodzą w zgrupowanie wroga i że lepiej żeby przysłał jak najszybciej evac dla Helen i w następnej kolejności - wojsko.
"W razie nieprzewidzianych wypadków wojsko może zaatakować samo i wtedy wasz plan i tak weźmie w łeb. Postaram się przesyłać na bieżąco informacje o wrogu" - zakończył wiadomość, mając na myśli informacje o pozycjach i dowódcach.
- Jeśli wykryją kogoś oceń sam czy będzie lepiej jeśli będziesz uciekać z Helen czy postarasz się zatrzymać pogoń. Ale pewnie przydasz się im jako kontakt. Do zobaczenia jak coś się wyjaśni - powiedział cyborg patrząc na dolinę przed nimi.
Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Pancerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)
Urządzenie maskujące (otacza Karra hologramami,czyniąc go niewidzialnym jeśli stoi w miejscu i jeśli żaden ruch nie zakłóca pola. Podczas poruszania się, kąty zaostrzają się i staje się widoczny dla skupionego obserwatora. Przerywa działanie przy naruszeniu pola i wznawia po zakończeniu naruszenia)
Sonda (niewielki obiekt latający,przyczepiona do powłoki cyborga, oddzielana; Do 30 m w górę, do 50 km/h, zasięg sterowania-1000 m; pozwala na obserwację w dzień i w nocy; uzbrojona pojedynczą wiązką laserową; może się maskować-niewidoczna przy bezruchu; laser może położyć na ziemi marker powiadamiający o położeniu określone przez sterującego osoby; może przyczepić się do powierzchni metalowej i całkowicie na niej zamaskować)
Skarabeusze (malutkie mechaniczne owady, wypełzają spod obudowy Karra; chodzą po ścianach i sufitach, zasięg do 50m) mogą odbudować jego drobne uszkodzenia; pozwalają na obserwację; napędzane płynem biotycznym zasilającym cyborgi, mogą go wstrzyknąć swej ofierze jako truciznę lub cyborgowi jako zasilanie w skrajnej sytuacji; ilość 30)
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (636 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (104 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (9 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
1 granat
7 granatów przeciwpiechotnych
3 granaty kwasowe
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ 667 SZ dla reszty
40 Jeźdźców Czaszki, 1398 piechoty huskańskiej, 92 bralskich wojów, 11 zwiadowców (w tym 4 Raptiloidów), 3 średnio opancerzone czołgi z dwoma działkami fotonowymi każdy
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Pancerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)
Urządzenie maskujące (otacza Karra hologramami,czyniąc go niewidzialnym jeśli stoi w miejscu i jeśli żaden ruch nie zakłóca pola. Podczas poruszania się, kąty zaostrzają się i staje się widoczny dla skupionego obserwatora. Przerywa działanie przy naruszeniu pola i wznawia po zakończeniu naruszenia)
Sonda (niewielki obiekt latający,przyczepiona do powłoki cyborga, oddzielana; Do 30 m w górę, do 50 km/h, zasięg sterowania-1000 m; pozwala na obserwację w dzień i w nocy; uzbrojona pojedynczą wiązką laserową; może się maskować-niewidoczna przy bezruchu; laser może położyć na ziemi marker powiadamiający o położeniu określone przez sterującego osoby; może przyczepić się do powierzchni metalowej i całkowicie na niej zamaskować)
Skarabeusze (malutkie mechaniczne owady, wypełzają spod obudowy Karra; chodzą po ścianach i sufitach, zasięg do 50m) mogą odbudować jego drobne uszkodzenia; pozwalają na obserwację; napędzane płynem biotycznym zasilającym cyborgi, mogą go wstrzyknąć swej ofierze jako truciznę lub cyborgowi jako zasilanie w skrajnej sytuacji; ilość 30)
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (636 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (104 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (9 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
1 granat
7 granatów przeciwpiechotnych
3 granaty kwasowe
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ 667 SZ dla reszty
40 Jeźdźców Czaszki, 1398 piechoty huskańskiej, 92 bralskich wojów, 11 zwiadowców (w tym 4 Raptiloidów), 3 średnio opancerzone czołgi z dwoma działkami fotonowymi każdy