Ludzie. Zawsze Paladynem lub Rycerzem. Te postacie mogą używać magii i mogą używać podstawowych czarów np Mogą używać magii do leczenia i to pomaga podczas walki z wrogiem który musi używać zwykłego leczenia. Te postacie mogą posiadać broń magiczną np Polanie 2 Rycerz może posiadać miecz który razi piorunami. Mag , Włócznik , Łucznik i inne postacie magiczne muszą uciekać bo tylko z daleka są silne i muszą kupować amunicję lub czekać na uzupełnienie mocy i tymi postaciami trzeba dużo biegać i trzeba sporo doświadczenia i złota by postać była silna. Jedyny plus postaci które walczą z daleka jest taki że jeśli walczą razem z jednostką która walczy mieczem to łatwiej jest im zdobyć doświadczenie i przeżyć . Rycerz podlatuje do wroga i niszczy go. Krasnoludy to samo co ludzie i różni je tylko wzrost. Demony , Nieumarłe , Orki i inne stwory nie gram bo są dziwne i tych nacjach występują elementy okultystyczne dlatego zawsze gram ludźmi by zniszczyć te okultystyczne elementy . Elfy wyglądają zbyt kobieco i gejowsko. Posiadają dobrych łuczników i magów. Posiadają śmieszne uszy i satyryczny głos. Te nacja jest dla dzieci i kobiet.