TM - Na południe.

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Wolfin przez pewien czas słuchał Sammuela, łapiąc oddech po walce i sycząc, gdy wilczy brat napominał o ataku na miasto. Karkołomny wyczyn Krada go zadziwił. Z drugiej strony dotychczas okazywał się być przydatny, nawet jeśli postępował nieobliczalnie.
- Nie zwykłem się chować, jak jakiś szczur. Jeśli mam umrzeć, to w czasie walki.
Przeszedł się między swymi ludźmi, oddychając teraz miarowo:
- To była dobra bitwa bracia. Jednakże wróg nie podda się łatwo. - Rhorhal zbliżył się do najwyższego po nim rangą wolfina - Jeśli mnie zabraknie, ty przejmujesz dowodzenie. Postępuj ostrożnie i nie okazuj słabości.
Wreszcie zwrócił się do Chakora:
- W mieście jest paru mędrców. Razem wybierzemy się do jednego z nich. Nie wiem dlaczego, ale czuję że te smoki mogą być odpowiedzią na parę naszych pytań.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 08
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
77,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Chakor jakoś nie cieszył się zbytnio z tego że Krad się czymś zajął. Jego nie do końca sprecyzowane związki z gildią nie podobały się Szamanowi. Krad go po prostu irytował w dość dziwny i uporczywy sposób.
-Chodźmy do tych mędrców - rzucił zdawkowo zbierając swoje rzeczy i uwalniając spod swej kontroli masy owadów.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Sam, czy Sammuel, jak sam się przedstawiał, stał z zdziwioną miną:-Cholera, że z nim coś jest nie tak, to już wtedy wiedziałem jak wyskoczył przed bestię jak święty rycerz jaki... Ej, ale czy wy mnie słuchaliście? Te śliczne kamyki pokażą imperialnym wszystko co wiecie, trzeba je zniszczyć zanim cokolwiek się dowiecie. Chakor, może trochę twoich skalnych czary mary? W końcu magiczny nie magiczny, szlachetny czy nie, w jakiś sposób to jest kamień... - Sammuel zaczął mówić swoim dziwnym sposobem, lekko przeciągając wyrazy, zgarbił się lekko, teraz nie wiele zostało z dumnej i wyniosłej postawy młodzieńca. Jakiś młody Wolflin zbliżył się do nich. Rhorhal chwilę zadumał się nad jego młodością. Cóż, wrogowie nie pytają o wiek.
-Panowie Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura, Chakor Botolf, i Waur-vestr'aam? Rada Mędrców prosi panów o pilne spotkanie.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Ot mają problem wewnątrz wspólnoty - szepnął Waur. Nie dzielił się wrażeniami z walki ani nie zastanawiał, kim też mógł być jeden z wolflinów. Tak jego jak i wszystkich, obserwował spokojnie uważając na swe słowa, z czym nie miał wielkiego problemu bo wypowiadał się rzadko.
"Rada mędrców?" - pomyślał - "To brzmi bardziej zajmująco, zobaczymyż..."- jakoś nie udzielił mu się ani podniosły nastrój swoistej wilczej solidarności ani poświęcenia. Zastanawiał się odbiegając myślami od aktualności czy i u niego możnaby wykrzesać w ludzie takie emocje? Może zbyt dawno prowadzili poważną wojnę?

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła Woli - 07
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
52 sztuk złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal lekko wykrzywił pysk, parodiując zaaferowanego Sammuela.
- Stare z nas chłopy. Umiemy o siebie zadbać, a wróg nie poza więcej, niż my na to nie pozwolimy - odrzekł.
Kiedy dowiedział się o zaproszeniu, skinął głową, jakby tego właśnie się spodziewając.
- Wreszcie. Rada będzie wiedzieć co zrobić z kamieniami. A mi przydałoby się wypranie tych liter. Ruszajmy zatem bracia - skinął na Waura i Chakora.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 08
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
77,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Chakor myślał podobnie jednak z przezorności, gdy dotarli do Rady zaznaczył od razy aby nie wymieniali się jeszcze jakimikolwiek informacjami. Najpierw chciał usłyszeć ich opinię w sprawie kryształów. Jeśli uda się je usunąć wtedy zacznie rozmawiać swobodnie.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Wbrew radom Sama wybrali się najpierw do rady. Właściwie zdziwiła ona szczególnie Waura, który nie znał zwyczajów Wolflinów. A te poszły z duchem czasu. Rada prezentowała się zwyczajnie. Kilku Wolflinich staruszków w zwykłym domu, w saloniku z piecykiem.
-Witajcie moi drodzy... Słyszałem nie dawno Rhorhalu, że wróciłeś z jakimiś kompanami. Słyszałem też, że mieszaliście się trochę w ostatnie wydarzenia, my, starzy zgrzybiali, hehe dziadkowie chcielibyśmy jeszcze co nieco się dowiedzieć, co się na świecie dzieje My tu znamy tylko trochę historii z naszej północy, ostatnio w żadne inne miejsce nie podróżujemy. Opowiadajcie, jakież to problemy macie.
Chakora w jednej chwili opuściło spięcie. Jak każdy radę wyobrażał sobie jako wyniosłych Wolflinów, którym na każdym kroku należny jest szacunek. Nie wiedział, czy na pysku Rhorhala zobaczył lekki uśmieszek. On natomiast znał radę odrobinę, i wiedział, że w ostatnich czasach stała się bardziej przystępna. W końcu jako dowódca musiał kilka razy z nimi rozmawiać. Starców było w pięciu. Już na wstępie młody przewodnik szeptem im przedstawił radę. Używali przydomków. Ten, który się do nich zwrócił to 'Mądrość'. Odpowiadał za wiedzę, księgi, jego zadaniem było umiejętne gromadzenie i przeszukiwanie informacji, które mogły okazać się ważne w jakikolwiek sposób. 'Wola' odpowiedzialny był za wszelkiego rodzaju sprawy magiczne. Był jedynym znanym magiem w wilczym kraju który mógłby na równi walczyć z arcymagami ludzkich i elfich gildii. 'Siła' Odpowiedzialny był za rzeczy natury wojennej oraz wszelkiego rodzaju sądy dotyczące honoru Wolflinów. Gdy w wilczym ludzie powstawał jakiś konflikt nastający na czyjś honor, i mógł się skończyć rozlewem krwi zwracano się właśnie do niego. On właśnie rozwiązywał sprawy, by jednocześnie nikomu nie sprawić ujmy na honorze i jednocześnie uniknąć krwawego konfliktu. Na tle wojennym współpracował ściśle z 'Wytrzymałością'. Ten odpowiedzialny był za obronę w kraju. Najstarszy z nich jednak to 'Duma'. On to łączył radę, i panował nad nią. Jego słowa były ostateczne, rozwiązywał też wszelkie sprawy sądownicze wielkiej wagi. Innym faktem jest już sprawa, że rzadkością jest cała rada w jednym miejscu. Dom ten należy do Mądrości, reszta jest tu gościnnie.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Chakor zgodnie ze swym zamysłem najpierw naświetlił Radzie sytuację, która zaszła w związki z gildią. Następnie dodał:
-...I właśnie te kryształy są problemem. Podobno dzięki nim mogą nas śledzić i wiedzą co robimy. Mamy kilka informacji dotyczących wojny, ale ze względu na zaistniałą sytuację nie chcemy o tym rozmawiać. W każdym razie... Wiecie jak nam pomóc z usunięciem tych kryształów? Podobno moje umiejętności w kontrolowaniu żywiołu ziemi mogą być pomocne, ale pomyślałem, że lepiej się skonsultować niż robić to samemu.
W tej sprawie Szaman liczył przede wszystkim na pomoc Woli, który był najpotężniejszym Wolfinim magiem.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal miał to szczęście, że jego operacja z kryształami ominęła. Często powtarzał, że trzeba być uważnym przy magicznych zabawkach i to właśnie się potwierdziło. Jednakże ciąg dziwnych znaków nadal nie dawał mu spokoju.
- A co możecie zrobić z tym? Rozumiecie coś z tego? - wskazał na swoje ciało, pytając Wolę.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 08
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
77,5 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Wola przyglądał się kryształom - fizyczne zniszczenie kryształów zabiłoby was, uszkodziłoby mostek. Choć przy twojej magii, to można by wykonać cios skałkami z dwóch stron, równolegle do Twojego ciała. Ja bym wtedy ubezpieczał, by nie doszło do magicznego zwarcia... - Gdy jego uwagę zwrócił Rhorhal Wola dokładnie go obejrzał. - Zaklęcie wypisano w tylu językach. Jest i staro wolflinski. To zaklęcie wzorowane na słowach mocy. To oznacza siłę. Prawdopodobnie ten tatuaż pozwala ci korzystać z zaklęcia zwiększającego siłę. Wiesz co to są słowa mocy? Znasz ich prostą inkantację?

-Wy się bawcie w czary mary, ja się wybiorę do naszych żołnierzy. Obejrzymy naszych jeńców. -
Siła wyszedł z pokoju, najwyraźniej arkana magii były dla niego niezrozumiałe, i nie miał tu nic do dodania.
Wola zwrócił się do Waura
-Twoim zaklęciem, jak tu widzę, jest dezintegracja. No, nie mam pojęcia jak to rozumieć. Hmmm... Chakorze, to zaklęcie to Implozja. Jak się nauczysz z niego korzystać, to i tak się tym nie baw. Magowie nie bez powodu puścili je dawno temu w zapomnienie. Słowa mocy inkantuje się w ten sposób: Słowo mocy - Giń! Skupienie Woli musicie zakończyć podczas wymawiania słowo mocy. Kolejne słowo jest już tylko decyzją, wyborem, formą dla mocy. Wasze, choć nie są to prawdziwe słowa mocy, możecie używać tak samo. Prawdziwe słowa są chyba tylko dwa. Giń i żyj. Innych nie znam.
I uważajcie z tymi napisami. Tam jest jeszcze coś, czego nawet nie śmiem czytać.



Chakor - Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary
Waur - Dezintegracja. - Tworzy tarczę działającą na zasadzie wadliwej bramy wymiarowej wrogie istoty/przedmioty które trafią w bramę są rozsyłane w wszechświat w różne wymiary w atomowej postaci. Tarczę można przesuwać swoją myślą. Koszt woli to 1 punkt woli na sekundę.
Rorhal - Siła - Konwersja Woli na siłę. Każdy punkt woli przemienia się na 10 punktów siły. Czas trwania zależny od walki. Dopiero po uspokojeniu się efekt znika, jednak siła woli regeneruje się z normalną szybkością (wymagany odpoczynek, sen)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Dobrze to może spróbujmy ten zabieg przeprowadzić - zwrócił się do Woli - Potem porozmawiamy o bieżących sprawach.
Chakor począł wykonywać wszelkie instrukcje mędrca. Skupił cały swój potencjał bo chciał mieć chociaż ten jeden problem z głowy.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Jako że problem operacji Rhorhala nie dotyczył, ten poszedł wraz z Siłą obejrzeć jak radzi sobie reszta wolfińskich wojowników. Teraz też uważniej przyglądał się swoim napisom. Trapiły go sztuczki o jakich opowiedział Wola. Tego typu inkantacje zdawały się mieć wielką moc, ale i zapewne niosły spore niebezpieczeństwo. Tymczasem zwrócił się do Siły:
- Dermung mówił mi coś o nowym przymierzu. Powiedz proszę co wiesz na ten temat.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 08
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
77,5 sztuk złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Ciągle trochę zdziwiony a trochę zaciekawiony tym jak wyglądali aktualni Wolflini i ich władza, Waur wyzbywał się powoli swoich poprzednich ocen i poglądów. "Można się jednak nauczyć różnych rzeczy wszędzie"- pomyślał patrząc na członków rady. Przysłuchał się rozmowie Siły z Rhorhalem - ciekawiło go jak rozwinie się sytuacja polityczna - czyżby zarysowywała się jakaś wielka zmiana o której słyszał czasem legendy?

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła Woli - 07
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
52 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Wola wytłumaczył Chakorowi co ma robić. Bezpośrednio Chakor nie mógł działać na kryształ, był na to za słaby, Wola natomiast musiał go ubezpieczać. Zadaniem Chakora było uderzyć dwiema drobnymi skałkami w kryształ z dwóch stron, po uprzednim wzmocnieniu ich magią. Efekt nie był wizualnie ciekawy. Chakor miał teraz na mostku pęknięty czerwony kryształ. Najważniejsze, że niemagiczny. Pozostało zabieg powtórzyć z Waurem. Teraz można było spokojnie rozmawiać.

Zapytany Siła nie wiele odpowiedział:
-Wszystkie ziemie na północ od Elfich krajów chcą razem się bronić. Spróbujemy utrzymać Imperialnych na granicy z Elfami. Oni nas nie obchodzą, niech sobie paktują jak chcą. Lepiej ich za sobą nie zostawiać, zdradziecka rasa. Musimy jakoś zatrzymać Imperialnych zanim Cesarstwo się uspokoi i 'zaoferuje nam pomoc' - powiedział głosem pełnym ironii.
-Niestety nie mamy kontaktu z południowymi ziemiami.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Kiedy już również Waur został "zoperowany" Chakor postanowił podjąć temat smoków.
-Miałem wizję przyszłości. Tam widziałem nas na głębokim południu. Byliśmy u jakiegoś Smoka. Wydaje mi się że to musi mieć coś wspólnego z tą wojną. Co o tym myślicie?

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal skwitował ten raport milczeniem. Nie miał nic do elfów w przeciwieństwie do większości wolfinów. Uważał, że racją postępu jest tolerancja względem innych ras. Wyjątek robił dla kotołaków, ze względu na dawne utarczki. Gdy dotarli z Waurem do jeńców, wolfin podszedł do jednego z nich. Złapał jakiegoś wychudzonego, przestraszonego chłopca i pociągnął go za łańcuchy na stronę.
- No, to teraz sobie porozmawiamy - uśmiechnął się rzędami białych kłów, które nieraz posmakowały krwi wroga.
Przeszedł się na około zgiętej sylwetki, wyprostowany i dumny, dając znać z kim ma do czynienia.
- Jaki miał być kolejny krok Cesarstwa? Nie, nie wypieraj się. Wiesz i widzę to po twoich oczach. Nawet tak żałosnym żołdakom jak ty nakreślają ogólny schemat wojny.
Rhorhal chciał złamać chłopaka. Młody i niedoświadczony żołnierz nie miał wpojonego patriotyzmu na tyle, aby go długo bronić.
- Co planujecie dalej, pytam pókim cierpliwy.
Wolfin wysunął pazury i przejechał nimi po licu chłopaka. Cięcie nie było głębokie, ale odsłoniło kawałek mięsa.
- Mogę tak dłuuugo.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 08
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 07

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Srebrne Szpony Łowcy, Żelazna zbroja (Hełm, Napierśnik, Naramienniki, Nagolenniki, Buty), Zdobiony pas, 2 miedziane bransoletki, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, 20 metrów liny, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, bukłak z wodą
77,5 sztuk złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Waur patrzył na działania Rhorhala, który wziął się za przesłuchanie jeńca. Ku swojemu zdziwieniu, nie przejął się tym co widział mimo, że niegdyś pewnie by tak było - ostatecznie chyba nigdy nie zabił z premedytacją człowieka czy nawet innej istoty. Owszem, były walki w plemionach, konkurencja o dominację itd gdzie kilku padło - ale to się nie liczyło, takie były prawa przetrwania. Przyglądał się jeszcze chwilę jak ogłupiały aż odszedł parę kroków do tyłu, gdzie nie niepokojony, przywołał dwa gargulce i nakazawszy wziąć im czekany, próbował kierować oboma gdy walczyły ze sobą. Nie było łatwo kierować dwoma na raz szczególnie, że walczyły ze sobą ale szybko wypróbowywał kolejne kombinacje, patrząc na walkę w powietrzu.

==================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła Woli - 07
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Wiedza magia - uczeń
Wiedza astralna - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Gruba, ciepła materia, Ciepłe ubranie
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
3 żelazne czekany
52 sztuk złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Smoki? Wiem obecnie tylko o dwóch smokach, a jeszcze nie dawno wiedziałem tylko o jednym. Czarny Smok służący Imperium, dopiero się o nim dowiedziałem. Ten o którym mówisz to Biały Król smoczego ludu. Dragonauci mieszkają daleko na południu, zamieszkują wyspę w pobliżu wysp Wężoludów. Biały Król zamknął bramę do smoczego królestwa dzięki czemu Triff jest od nich wolne. Dragonauci to najpotężniejsi wojownicy jakich znam. Noszą ciężkie zbroje jakby nic nie ważyły, nawet jeśli zbroje przebijesz pokrywa ich smocza łuska, mogą latać przez długi czas jak smoki, ich ogień jest równie straszny jak smoczy. A nie wiem, czy sam Siła zablokowałby cios miecza czy topora Wyćwiczonego Dragonauty. Ale sen jest dziwny, Smoczy Lud poprzysiągł wieki temu, że w nasze problemy nie będzie się mieszał. - Mądrość wiedział o smokach naprawdę dużo, mimo, że wziął z półki księgę nie otworzył jej nawet. - Gdyby smoki się wmieszały w tą wojnę kto wie jakie miałoby to skutki, hehe. Czarnego Smoka nie musimy wliczać, to musi być zdrajca, cały smoczy lud za to nie odpowiada.
...
-Jja nic nie wiem! - Młodzieniec panicznie bał się bólu, Rhorhal nie musiał bardzo się starać by z niego cokolwiek wyciągnąć - mmieliśmy tylko zaatakować i zatopić statek, przy okazji porwać dwie osoby! Jaszczurkę i szamana, obaj mieli mieć wymazane jakieś litery na ciele! T-ty masz co-coś wymazane... To ten mag nam kazał, kapitan nnowy! Ja nie chciaaałem... - Rhorhal zrozumiał, że atak na niego był przypadkiem. Po prostu litery na jego ciele rzucały się w oczy bardziej niż Chakora. Tylko Rhorhal miał całe ciało pokryte zaklęciem.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Teraz sam już nie wiem co myśleć. Chyba należy się tam udać. W końcu są oni jakoś związani z naszą przyszłością. Po drodze możemy zahaczyć o ziemie orków aby ostatecznie zakończyć chociaż tę sprawę. Kradowi bym nie ufał. Jest on szpiegiem ludzkiej gildi magów. Nie wiem w jaką grę on i oni grają szczególnie po tej historii z kryształami - Szaman zwrócił się do Mędrca z wyrazem zatroskania na twarzy.
Jeśli Mędrzec nie miał nic więcej do powiedzenia Chakor po pożegnaniu się ruszył by odnaleźć Rhorhala i Waura. Trzeba było się znowu zbierać do drogi.

-------------------------
Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 04
Siła Woli - 10
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)
Magia Szamaniczna (uczeń)
Implozja - siłowanie się woli z ofiarą, w przypadku wygranej - ofiara imploduje, nie pozostaje po niej nawet ślad. Koszt woli zależny od ofiary (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska,
Dmuchawka z trującymi igłami (10),
Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (10 porcji),
odtrutki (5 sztuk),
racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
pierścień z liści
4 metry liny
1 bukłak na wodę
Narkotyki wprowadzające w trans (8xprzyszłość, 10xteraźniejszość, 10xprzeszłość)
Klucz do otwarcia połączenia z duchem wodnego maga Ilisiosa
75 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Krad? Hahaha! - Mądrość najwyraźniej rozbawił się przy słowach Chakora - On jest tak z gildią związany jak i z nami, to pół żywe stworzenie tak naprawdę chodzi tylko swoimi drogami wykorzystując po drodze wszystko do swoich celów. Mówisz na południe... - Tu Mądrość najwyraźniej stracił zapał - Na południe żeby dotrzeć musielibyście się przedrzeć przez samo Imperium. Do tego dotarcie na południe nie wystarczy by porozmawiać z smokiem. Smoka nie ma wyspie. Do króla prowadzi jedna z bram przestrzennych, nawet Dragonauci poza elitą nie mogą go widywać. A bramy przestrzenne to przeszłość, większość już dawno zniszczono. A jak są, to nikt nie wie jak działają. Wiem, że w królestwie Wężoludów są trzy bramy, ale nie mam pojęcia gdzie dokładnie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry