Firmy nie są dla ludzi którzy lubią święty spokój.
Salon to inwestycja w przyszłość, to samodzielność i pewnego rodzaju wolność.
Prowadząc firmę ma się więcej problemów, więcej się pracuje, ale i satysfakcja i pieniądze są zupełnie inne.
Salon kosmetyczno – fryzjerski opłaci się jeśli zrobisz go z głową.
Znajdziesz dobra lokalizacje, sprawdzisz cała okolicę pod kątem konkurencji, mieszkańców (wiadomo, że osiedla gdzie mieszka dużo starszych ludzi to się nie nadają na taka działalność).
Trzeba udać się do każdego salonu w okolicy i zostać choć na chwilę jego klientem by wiedzieć co inni oferują i czym ty możesz ludzi zauroczyć.
Salon fryzjerski to nie tylko lokalizacja, sprzęt, umiejętności fryzjerskie.
Trzeba przemyśleć reklamę i w jakiego klienta celujemy, sprawdzić rynek, zatrudnić jakieś zdolne wygadane, sympatyczne dziewczyny.
I nie czekać, aż klient sam przyjdzie, może najpierw warto prowadzić usługi z dojazdem do klienta na telefon, zebrać stałą grupę i dopiero postarać się o lokal.
Dotacje to tylko narzędzie dotarcia do celu.
Najprościej w swoim urzędzie pracy, ewentualnie agencji rozwoju regionalnego dowiedzieć się jakie mają teraz programy i kto może się o nie starać.