Vicious
Nowicjusz
Rejestruje się na forum a tu nikt nie gra, jestem zdziwiony bo forum jest duże. Założyłem rekrutacje ale teraz zastanawiam się, że możecie nie znać/nie lubić tego systemu. No to piszcie jaką z poniżej wymienionych sesji wolicie (wszystkie mam w pełni przygotowane).
Cyber Punk - gracze jak zwykle pakują się w kłopoty i chcą zemścić się na osobie rozprowadzającej nowe narkotyki. Sesja z elementami śledztwa w której mam zamiar pokazać, że są jeszcze ludzie związani ze sobą. Można ją przejść na "siłę" jak i "inteligentnie" wykorzystując kogoś innego do rozwalania swoich wrogów.
Warhammer - mam dwa pomysły. Pierwszy polega na walce i taktyce, będziecie uciekać, robić zasadzki jak i wpadać w zasadzki.
Druga sesja zaczyna się w pałacu pewnej szlachcianki w pięknej Bretonii. Gracze będą musieli albo byc przekonujący albo byc cisi i zabójczy. Może ich też się nie angażować no ale wtedy trudno.
Autorski - krzyżówka Świata Mroku z książkami Łukajenki. Sesja będzie działa się w czasach współczesnych. Gracze wcielą się w "magów" jednak nie będą to typowi znani nam magowie. Ukrywają się oni przed ludźmi. "Strażnicy" do których należą gracze zajmują się magami, którzy są zagrożeniem dla tajności. Sesja będzie polegała na "polowaniu" na pewnego maga.
Cyber Punk - gracze jak zwykle pakują się w kłopoty i chcą zemścić się na osobie rozprowadzającej nowe narkotyki. Sesja z elementami śledztwa w której mam zamiar pokazać, że są jeszcze ludzie związani ze sobą. Można ją przejść na "siłę" jak i "inteligentnie" wykorzystując kogoś innego do rozwalania swoich wrogów.
Warhammer - mam dwa pomysły. Pierwszy polega na walce i taktyce, będziecie uciekać, robić zasadzki jak i wpadać w zasadzki.
Druga sesja zaczyna się w pałacu pewnej szlachcianki w pięknej Bretonii. Gracze będą musieli albo byc przekonujący albo byc cisi i zabójczy. Może ich też się nie angażować no ale wtedy trudno.
Autorski - krzyżówka Świata Mroku z książkami Łukajenki. Sesja będzie działa się w czasach współczesnych. Gracze wcielą się w "magów" jednak nie będą to typowi znani nam magowie. Ukrywają się oni przed ludźmi. "Strażnicy" do których należą gracze zajmują się magami, którzy są zagrożeniem dla tajności. Sesja będzie polegała na "polowaniu" na pewnego maga.