1.Soul Eater (Shinigami polujący na złe dusze, wiedźmy i demony, na początku zaciekawiła mnie kreska i wciągnęło jak cholera),
2.Fairy Tail (Anime o magach, mnóstwo ciekawych postaci i wiele fajnych wątków),
3.Elfen Lied (Brutalnie wciągające),
4.Kurogane No Linebarrels (Nie jestem fanem wielkich robotów, ale to ma w sobie jakiś czar),
5,Bleach (to już bardziej przyzwyczajenie niż miłość, bo pojawiające się non stop w anime fillery są nedzne, a manga jest sztucznie przedłużana walkami które się ciąąąąąągną)