Jak zrobić podkład pod makijaż?

D

Daria1203

Guest
Witam.
Chociaż mam 20 lat i maluję się już od pięciu to i tak nigdy nie wiem jak zrobić makijaż zasłaniający niedoskonałości czy podkład pod makijaż :). Nie interesowało mnie to wcześniej tak bardzo. Teraz mam pracę i studiuję i widzę większość kobiet z pięknym makijażem choć i tak nie wyglądają zbyt pięknie. ;)
Do tej pory używałam podkręcających rzęsy tuszów, cieni do powiek najczęściej szarych i brązowych i kronturówki :)


Podzielcie się ze mną swoimi sposobami na super makijaż;)
POZDRAWIAM
 

tajemnicza :)

Dominika ;)
Dołączył
4 Styczeń 2007
Posty
3 590
Punkty reakcji
2
Wiek
34
Miasto
z daleka
wystarczy kupić podkład dopasowany do koloru Twojej skóry i do rodzaju cery....
na podkład troszke prasowanego pudru i jest git.. pozniej ew troche różu na policzku błyszczyk na usta i jest cacy :)
 
D

Daria1203

Guest
Dzięki ;)

Wcześniej używałam jeszcze jedynie pudru i nie wyglądało to za ciekawie... teraz już będe wiedziała :D
Pozdrawiam. :*
 

polinea

Nowicjusz
Dołączył
26 Maj 2009
Posty
482
Punkty reakcji
3
Wiek
37
Najważniejsze, żeby podkład nie był ciemniejszy niż nasza karnacja. Do tego pod podkład dobra jest baza sylikonowa, dzięki niej make-up dłużej się trzyma i podkład łatwiej się rozprowadza.
 

PrincessNrOne

Nowicjusz
Dołączył
12 Wrzesień 2008
Posty
342
Punkty reakcji
8
Wiek
33
Polinea ma rację, polecam bazę sylikonową i podkład z firmy Soraya. Niesamowity efekt
 

Wiolcia02

Nowicjusz
Dołączył
9 Marzec 2012
Posty
202
Punkty reakcji
1
Wiek
33
Miasto
Opolskie