Jak zaczać ten mały biznes?

MlodyDlaCiebie

Nowicjusz
Dołączył
27 Grudzień 2007
Posty
573
Punkty reakcji
0
Wiek
35
Miasto
Polska
Witam serdecznie wszystkich czytających ten temat :)
Chodzi mi o to:
1, Co trzeba mieć by zacząć zarabiać na tych stronach??
2, Na czym polega ta "praca"??
3, A także czy można z tego mieć jakieś większe pieniądze??


Dodam tylko ze zaciekawiło mnie to i jestem zielony w tych sprawach a chciał bym sie czegoś więcej dowiedzić na ten tamat :) z góry dziękuje :)
 

myszczu007

Nowicjusz
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
525
Punkty reakcji
0
1. Wiedze (do napisania takiej strony) / wysoki budżet (żeby komuś zlecić napisanie takiej strony)
2. Reklamy/płatne rejerstracje/pozyskiwanie nowych odwiedzających stronę (praktycznie strona pracuje dla Ciebie)
3. Można mieć z tego wielkie pieniądze

Problem jednak tkwi w tym, że żeby mieć duże pieniądze, to trzeba mieć dużą wiedze/duży budżet. A co najważniejsze trzeba mieć pomysł na stronę

pzdr
 

indexx

Nowicjusz
Dołączył
9 Kwiecień 2008
Posty
45
Punkty reakcji
0
Zgadzam się, bez kapitału i pomysłu ani rusz, najlepiej trafić na jakąś lukę w rynku i tam uderzyć:)
 

tylkoniety

Nowicjusz
Dołączył
29 Październik 2008
Posty
49
Punkty reakcji
1
Miasto
przystań Abellarda
Możesz zacząć zarabiać pieniądze bez inwestowania własnych środków. Zacznij od czegoś prostego, dobrym pomysłem jest program partnerski. Wybieraj tylko te, które są sprawdzone, legalne i rzeczywiście wypłacają pieniądze.

Dowiedz się dlaczego warto i zobacz jak wyglądają maile informujące o naliczeniu prowizji:

www.Pracujemy.eu
 

Kapitankapusta

Nowicjusz
Dołączył
19 Sierpień 2008
Posty
290
Punkty reakcji
1
Witam serdecznie wszystkich czytających ten temat :)
Chodzi mi o to:
1, Co trzeba mieć by zacząć zarabiać na tych stronach??
2, Na czym polega ta "praca"??
3, A także czy można z tego mieć jakieś większe pieniądze??