moto.gratka.pl jest dobra, ale najlepiej to opchnąć do jakiegoś komisu i nie musisz sie bujać z jakimiś dziwakami, którzy będa Ci co chwile głowę zawracać a i tak auta nie kupią.
otomoto.pl to już chlew jak zresztą całe Allegro. Ci którzy nie wiedzą to OLX, OTOMOTO i ALLEGRO to ta sama firma więc jeden chlew...
Sprzedać auto dziś jest ciężko. Mój wystawiony był od marca do teraz. Oczywiście od marca do teraz z ceny zjechało 40% i dopiero poszedł.
Dlaczego moim zdaniem Allegro i reszta to chlew?
Bo 80% ogłoszeń to handlarze i komisy czyli handel złomem!
Zaparkuj na parkingu pod galerią handlową i oznacz kartkami. Nie zapomnij o doprowadzeniu do połysku lakieru i gruntownym sprzątnięciu tapicerki i plastików.
Żeby nie uszczuplić portfela, wykonaj to najlepiej produktami K2. Pastą z woskiem do karoserii Turbo 120 g przywrócisz pierwotny kolor i blask lakieru. W takim miejscu jest duży przepływ klientów i jest szansa na znalezienie kupca.
Teraz chyba najbardziej opłacalne jest wystawianie auta na sprzedajemy. Na otomoto tak podnieśli opłaty, że handel detaliczny jest nieopłacalny. Mój brat natomiast wystawiał niedawno na Sprzedajemy swoje BMW i dosłownie w jeden dzień znalazł kupca.
ja bym jeszcze dodał serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi: Auto-Warszawa.pl w miarę nowy i nie pobiera żadnych opłat a dodatkowo jak się napisze do administratora do bezpłatnie wrzuca promocję oferty na stronę główną
Jeśli masz nieklepane auto i przebieg bez korekty to masz szanse na autogiełdzie niekrecone.pl uzyskać wyższą cenę. Oni tam oceniają ogłoszenia, a jak dostaną cynk, że coś jest z autem nie tak to dzwonią do właściciela, aby to wyjaśnić. W skrajnych przypadkach wyrzucają ogłoszenie z serwisu.
Jeśli auto masz bite i przebieg jest zmieniony to puść to na olx albo gumtre. Miłego
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.