For Paradise Generally

Status
Zamknięty.

KND

Nowicjusz
Dołączył
23 Październik 2005
Posty
191
Punkty reakcji
0
Wiek
36
'Ogólnie Dla Raju', temat będzie poświęcony prowadzonej prze ze mnie sesji, będzie on zawierał streszczenie wydażeń, Wasze questy, posiadane przez Was Mapy itp.


Karty Postaci:
LECHU
Imię: Eddard Stark (zdrobn. Ned)
Rasa: Człowiek
Klasa postaci: Wojownik, Strażnik Nocy
Zdolnosci: szybkość wilka, koordynacja na dwa miecze, herbalizm (znajomość ziół), reiki, wysoka inteligencja, znajomość języka elfów.
Wygląd: 185cm wzrostu, długie do łopatek, zaczesane w tył ciemnoblond włosy, podłużna blizna na lewym policzku, broda "tygodnowy zarost" ciemniejsza niż włosy, niebiesko-zielone oczy, dobrze zbudowany (ale nie steryd).
Ekwipunek: Czarna lekka zbroja Zwiadowcy Nocnej Straży, dwie noszone na plecach demikatany z symbolami runicznymi na klingach, sygnet rodu Starków.
Charakterystyka postaci: Ned Stark jest człowiekiem rzetelnym, podchodzącym do oczekujących go zadań z należytą powagą. Oczytany, potrafi porozumieć się z różnymi warstwami społecznymi. Niestety ma to swoje wady. Często bywa arogancki i wyniosły, co nie przysparza mu sympatii możnych tego świata. Niezwykłą szybkość i opanowanie techniki powolnego leczenia ran (reiki) zapewnia mu krew Dzieci Lasu. Samotnik, w drużynie potrafi być bardzo pomocny, lecz trzyma dystans do innych. Obdarzony zaufaniem nie nadużywa go.
Historia: Ned Stark był bękartem Benjena Starka i prostytutki Eloen, która miesiąc po jego narodzinach zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Żona Benjena, Catelyn, zgodziła się trzymać go pod swoim dachem, nie wyjawiając tajemnicy, do ukończenia przez Neda pełnoletności. Nie miał łatwego życia, stale wyszydzany przez rodzeństwo trzymał się na uboczu. Lubił czytać. W wolnych chwilach trenował walkę dwoma drewnianymi mieczami. Zawsze mu się to podobało. Przyuważony pewnego dnia przez ojca podczas "treningu", nieświadomie rozwiązał dylemat swojej przyszłości. Benjen ujrzał w nim prawdziwego Starka, pierwszego od kilkuset lat u którego ujawniła się krew Dzieci Lasu. Razem z Catelyn zadecydowali o przydzieleniu mu najbardziej niewdzięcznego zajęcia na Krańcach Północy - służby w Nocnej Straży, która obejmowała śluby czystości i trzymania posterunku na Murze aż do śmierci. Tak też się stało. Intensywne treningi uczyniły z niego genialnego zwiadowcę. I w końcu nadszedł dzień w którym otrzymał nową rangę - "emisariusz Nocy". Dowódca dał mu wolną rękę, otworzyły sięnowe perspektywy...
------------------------------------------------------------------------
Heaen
imie: Ginaste de Veren
rasa: elfka leśna
klasa postaci: łucznik
zdolnosci: władanie starszą mową, strzelanie z łuku na wysokim poziomie, niezwykła szybkość i zwinność, doskonale radzenie sobie w wodzie...
wyglad: Ginaste jest wysoką, szczupłą, złotowłosą elfką. Niesforne kosmyki często opadają jej na królewsko błękitne oczy. Skóra, hartowana przez słońce i wiatr w lasach ma lekko brzoskwiniowy kolor. Różane usta praktycznie cały czas zdobi szeroki uśmiech, ukazujący rządek białych, niezwykle zadbanych zębów. Elfka ubrana jest w skórzany gorset, pod którym zazwyczaj nosi lnianą bluzkę z długim rękawem. Do tego zamiennie spodnie lub też spódniczke i wysokie buty na lekkim obcasie.
Ekwipunek: Lekka zbroja skórzana [zestaw- gorset i spodnie/spódniczka -zamiennie], łuk i kołczan strzał, zestaw wędrowca/podróżnika [derka, krzesiwo, świeczki/pochodnia] jedzenie i picie na tydzień
charakterystyka postaci: Ginaste jak każdy elf kocha przyrodę, nie przepada za krasnoludami. Jest jednak przyjaźnie nastawiona do wszystkich istot żywych, stara się nie pokazywać swojej wyższosci ponad innymi rasami, chociaż nie zawsze jej się to udaje. Zazwyczaj wesoła, bywa nierozgarnięta, jednak jeśli dochodzi do walki, skupia swoją uwagę głównie na trafieniu w cel. Jej główną wadą jest bardzo cięty, jak na elfkę, język i obecny w wielu wypowiedziach podtekst lub też sarkazm.
historia: Urodziła się i wychowała w lesie, pod pilnym okiem ojca i driad. Nauczyły ją strzelać. Matki nigdy nie znała, jednak prawdopodobnie była szlachcianką. Kiedy była mała przyzwyczaiła się, że wszystko toczy się wokół jej osoby. Zawsze była w centrum uwagi. Kiedy w końcu dorosła, postanowiła wyruszyć w poszukiwaniu matki, chcąc dowiedzieć się, dlaczego ją opuściła.
------------------------------------------------------------------------
Traumatic
Imie: Belial
Rasa: Pół Elf
Klasa: Mag
Zdolności: Podwyzszona inteligencja, wiedza i charyzma, zaklecia zywiolow wody i ognia, szybkie odzyskiwanie many.
Wygląd: Twarz pociagla, oczy ciemno czerwone, dlugie siwe wlosy, jasna karnacja, sredniego wzrostu, duza blizna w obrebie ucha, twarz pomarszczona, pierscienie na rekach, czarny obdarty plaszcz na sobie
Ekwipunek: dlugi kij, miecz, mikstura many i leczenia, 50 sztuk zlota
Charakterystyka Postaci: Skryty w sobie Mag, indywidualista, inteligentny, doskonaly przy wspraciu jak i ataku na pierwszej lini. Zadny przygod, pelen zyciowych doswiadczen. Prawdziwy przyjaciel.
Historia: Juz jako dziecko wykazywal zdolnosci we wladaniu biala magia. Blogoslawiony przez arcy maga Sula probuje odnalezc swoja droge w zyciu. Wyrusza w podroz po swiecie, uczestniczy w wielu walkach i zdobywa nowe doswiadczenia. Przystosowany by radzic sobie w kazdych warunkach. Wyrusza do swiatyni Triste gdzie pod ramienem prorokow poznaje tajniki bialej i czarnej magi.
------------------------------------------------------------------------
BlizZ
Imię: Alaukar Fyr
Rasa: Ognisty Genasi
Klasa postaci: kapłan Kossutha
Zdolnosci: Przywracanie sobie zdrowia za pomocą płomieni, rzucanie czarów kapłańskich, leczenie, Obrażenia zadaje mu dopiero bardzo silny
ogień, walka za pomocą morgernsterna
Wygląd: Alaukar ma pomarańczową skórę
i krótkie czarne włosy, oraz
czarną brodę. Jego oczy mają
kolor ognistoczerwony. Zwykle ukrywa
twarz pod pomarańczowym kapturem
swojej kapłańskiej szaty. Wzrost - 180 cm
Ekwipunek: Święty symbol Kossutha - wijący się płomień ( ze złota ),
zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, plecak z bukłakiem,
racje podróżne na dwa dni jezyk.gif
Płonąca Gwiazda ( Magiczny Morgernsztern,zadający dodatkowe
obrażenia od ognia )
Koszulka Kolcza pod szatą.
Duża stalowa Tarcza z symbolem Kossutha.
Charakterystyka :Uparty i pełen zapału, rzadko się cofa kiedy już raz coś postanowi. Często zdarza mu się nie rozumieć ludzi i na odwrót. Lubi patrzeć się na płomienie ogniska ... Wierzy, że ogień to najcenniejszy dar bogów dla ludzkości
Historia Postaci: Alaukar urodził się w stolicy królestwa zamieszkanego w większości przez ludzi. Jego rodzice byli gorliwymi wyznawcami Kossutha i mieli świadomość żywiołaczej krwi krążącej w ich żyłach. Chłopak pobierał nauki w świątyni i po pewnym czasie, gdy odebrał odpowiednie szkolenie przywdział kapłańskie szaty. Nie zamierzał jednak pozostawać w świątyni i opowiadać wiernym o Kossuthcie. Ruszył w świat, żeby czarami i morgernszternem który otrzymał od ojca w dniu ukończenia szkolenia szerzyć wiarę w swego boga. Alaukar upodobał sobie niszczenie nieumarłych i innych plugawych stworów ( Zwykle byli to słudzy Bhaala, Myrkula, Cyrika i Malara ), swoim "świętym ogniem" Uznał, że najlepszym sposobem na zdobycie nowych wyznawców dla Kossutha, będzie ratowanie innych śmiertelników w jego imieniu. Ognisty bóg jest neutralny i zwykle to nie do niego należy rola ochrony słabych, jednak Alaukarowi okazał swą łaskę i podzielił się z nim boską mocą, bowiem zaimponował mu zapał, z jakim podchodzi do swej krucjaty.
------------------------------------------------------------------------
kzia_mizia
Imię: Antinua Liadon
Rasa: Elf
Klasa postaci: czarodziej
Zdolnosci: dobry wzrok, zwinność, Czary : Wróżba Shirath Lśniąca Tarcza, Słup Światła, Przelotny Cień, Wściekłość Myśliwego, Cichy Obrońca...
Wygląd: Długie (do pasa) ciemne włosy. Oczy zielone. Skóra z jasnym odcieniem. Zielona suknia, na to elficki płaszcz. Na szyi amulet życia.
Ekwipunek: Laska, Elfi płaszcz, zwoje zaklęć, sztylet.
Charakterystyka Postaci: Ciekawa świata czarodziejka, poszukująca przygód, chętna na nowe znajomości, ufna, praworządna dobra, czasami bywa za bardzo dumna oraz arogancka, jej mowa jest melodyjna a ruchy pełne gracji. Preferuje szerokie i zwiewne ubrania, które mają naturalne odcienie brązów oraz zieleni.
Historia postaci: Antinua Liadon urodziła się jesienią na polanie otoczonej gęstym lasem. Do swojej pełnoletności żyła z resztą elfów w drewnianym domu. Często przebywała w lesie,gdzie uczyła się nowych zaklęć. Umiała uzdrawiać, rozmawiać ze zwierzętami i widzieć wszystko to, co ludzie i krasnoludy dojrzeć nie mogli. Żyła razem z przyrodą. Kiedy ukończyła elfią pełnoletność wyruszyła w podróż. Chciała odwiedzać nowe kraje i poznawać ich kulturę. Wędrowała tak przez pięć długich lat, zdobywając większe atrybuty. Zrozumiała, że sama wędrówka nie zmieni jej nastawienia do przyrody. Dalej dbała o jej dobro i starała się nie zabijać innych istot od niej bez przyczyny. Zaczęła myśleć o jakimś zadaniu. Chciała dążyć do zdobycia czegoś, przy czym zdobędzie większe doświadczenie. Czeka na to, aż ktoś zada jej pewną misje...

Posiadane mapy:

mapamophorpuszczazmroku0lr.jpg


Quest:
Wykonane:
*Dotarcie do chaty ślepego starca.
*Ucieczka z oblężonej chaty.
*Zabicie Drosophili.
*Dotarcie do Mrocznej Puszczy.
*Odszukanie Ginaste.
Spalone:
*Dopuszczenie do śmierci ThakDuka.
*Zabicie dwóch Nocnych Elfów uwięzionych w ciałach wilków.
W trakcie wykonywania:
*Zabicie Elghinna.
*Zniszczenie gniazda Drosophili.
*Odszukanie kartografa.


Streszczenie sesji:
Trójka bohaterów zagubiła się na pustyni, na ratunek przychodzi im ślepy starzec o imieniu ThakDur, zaprasza ich do swoich skromnych progów. Zanim docierają do chaty starca przy której umiejscowiona jest oaza, napotykają się na pustynną burzę, która pojawia się znienacka, towrzysze unikają bez problemu piaszczystą burze. Kiedy docierają do chaty zastają w niej starca który unikną burzy szybciej od nich. ThakDur próbuje zatrzymać jak najdłużej napotkane rasy, pierwsza noc opowiada im historie związane z pustkowiem, następnie prosi ich o pomoc przy naprawie dachu chaty, towarzysze postanawiają pomóc ślepcowi. Niestety plany padły w gruzach gdy nad oazą pojawiły się Drosophile, które zamierzały zbudować kolejne gniazdo nad źródłem wody, drużyna postanawia uciec z chaty, przy udanej próbie ginie starzec. Trójka przyjaciól jednak nie unika starcia z owadami, kilka z bestii musieli usmiercić zanim rozpoczeli dalszą podróż, Ned ucierpiał najbardziej przy starciu stracił on sygnet i naramiennik w swojej zbroi. Ginaste zostaje oblepiona żółtą mazią co sprawia jej wielki kłopot w dalszej podróży. Towarzysze decydują się, że wyruszą na północ, gdyż mapa którą posiadali wskazywała tylko taką drogę, omijając obleganą chate starca przez bezlitosne istoty trójka bohaterów dociera do Puszczu Mroku, gdzie spotykają dwie nowe postacie które witają ich z otwartymi ramionami. Elfka i Ognisty Genasi prowadzą wyczerpanych podróżnych do zagajnika Thac'zil, gdzie mogą zregenerować siły i odzyskać dawną formę. Nad zagajnikiem czuwa prastary drzewiec-Taur, który to opowiada o losie puszczy, stwierdził on, że przyczyną spaczenia lasu są Drosophile, opowiada również o kartogreafie mieszkającym na wschodnim krańcu puszczy, który posiada wielki zbiór map potrzebnych do podróży. Bohaterowie już byli gotowi do podjęcia ataku na gniazdo, niestety ich plany pokrzyżował atak wilczurów, które porywają młodą elfkę. Reszta bohaterów zabija dwa wilki, które jak się okazuje są przyjaznymi nocnymi elfami, proszą o zabicie pewnego enta, który postradał zmysły i uwięził je w cielskach wilków.

[CDN]
 
Status
Zamknięty.
Do góry