F1 .Początek sezonu 2009 będzie straszny

Kaziczek

reaktywacja.
Dołączył
3 Kwiecień 2008
Posty
4 801
Punkty reakcji
76
Miasto
from Home
Według kierowcy BMW Sauber Niemca Nicka Heidfelda początek nadchodzącego sezonu będzie obfitował w wielką liczbę kolizji i wypadków spowodowanych zmianą kształtów bolidów.
Według partnera Roberta Kubicy z zespołu zwiększenie przedniego skrzydła w bolidach spowoduje, że na torze będzie dochodziło częściej do sytuacji, w których bolidy będą się zderzały.

- Myślę, że będzie dochodziło do tego znacznie częściej, szczególnie na początku każdego wyścigu - powiedział Heidfeld w wywiadzie dla Autosportu.
- Siedząc w bolidzie nie widzisz przedniego skrzydła. OK, wiesz gdzie ono jest, ale w trakcie ostatnich lat nie bałeś się, że coś się stanie - powiedział Niemiec dodając, że kierowcy będą mieć zdecydowanie mniej czasu na skuteczną reakcję w sytuacjach kolizyjnych.

Może będzie dużo wypadków za to będzie ciekawiej, bo jak dla mnie to najciekawsze w F1 są kolizje :)

źródło:http://sport.onet.pl/0,1248769,1888518,wiadomosc.html
 

Stuq

Mr. Complicated
Dołączył
10 Lipiec 2007
Posty
1 491
Punkty reakcji
3
No kolizje są widowiskowe dla widza, dla kierowcy nieszczególnie...
To "wielkie" skrzydło wygląda przekomicznie. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce.
 

Indyhomer

Nowicjusz
Dołączył
24 Grudzień 2008
Posty
74
Punkty reakcji
0
Wiek
37
No właśnie, dla widzów na pewno kiedy są kraksy, wypadki, kolizje, starcia to jest ciekawie, ale dla kierowców będzie to irytujące, chociaż uważam, że Heidfeld trochę przesadza. Może i kształt się trochę zmieni ale żeby od razu to miały wpływ na to że będzie więcej wypadków to jakoś nie chce mi się wierzyć.

Co mnie najbardziej denerwuje w tych bolidach to fakt, że niby są warte miliony dolarów, a wystarczy lekkie starcie, dotknięcie, kolizja i od razu się pół bolidu sypie. No ale w sumie im lżejsze części tym łatwiej o ich uszkodzenie.
 

Stuq

Mr. Complicated
Dołączył
10 Lipiec 2007
Posty
1 491
Punkty reakcji
3
Kubica w pewnym wywiadzie też mówił o tych wypadkach własnie na starcie... Dla mnie laika chodzi na pewno o to, że na starcie i w pewnych momentach, gdzie kierowcy jadą koło,w koło, skrzydło w skrzydło nie ma nanometra luzu...

A nowe skrzydło jest szersze przez co taka jazda nie będzie już raczej możliwa...
m5960074.jpg

z5957665X.jpg
 

Kaziczek

reaktywacja.
Dołączył
3 Kwiecień 2008
Posty
4 801
Punkty reakcji
76
Miasto
from Home
Trudno będzie się przyzwyczaić również nam ;) Dobrze że bolidy będą miały gładkie opony z nimi lepiej wyglądają ;)
 

Chaosek

Nowicjusz
Dołączył
5 Sierpień 2007
Posty
226
Punkty reakcji
1
Wiek
80
Miasto
;0
Dziwnie wygląda ten nowy bolid BMW :p Jak nie z tej ziemi ^_^ Ciekawe czy dorówna bolidom Ferrari i McLarena.
 
V

Voluke

Guest
Co mnie najbardziej denerwuje w tych bolidach to fakt, że niby są warte miliony dolarów, a wystarczy lekkie starcie, dotknięcie, kolizja i od razu się pół bolidu sypie. No ale w sumie im lżejsze części tym łatwiej o ich uszkodzenie.
To że lekkie części to raz, a dwa że przy takich prędkościach to niema się co dziwić...
 

papa rasialdo

Nowicjusz
Dołączył
18 Marzec 2009
Posty
289
Punkty reakcji
2
Wiek
37
Miasto
Zachód, Lubuskie, GW
No właśnie, dla widzów na pewno kiedy są kraksy, wypadki, kolizje, starcia to jest ciekawie, ale dla kierowców będzie to irytujące, chociaż uważam, że Heidfeld trochę przesadza. Może i kształt się trochę zmieni ale żeby od razu to miały wpływ na to że będzie więcej wypadków to jakoś nie chce mi się wierzyć.

pamietam takie sytuacje jak byly wyscigi w deszczu to pare przekrecen regulatora przedniego skrzydla dawalo bolidowi przyczepnosc jakiej nie mial przed ta regulacja a co dopiero nowe konstrukcje co prawda testowane ale nie w warunkach bojowych, bedzie brakowalo wyczucia, bolidy sa teraz bardziej zwrotne w duzej mierze dzieki slickom, zmniejsony jest natomiast docisk aerodynamiczny wiec bolid bedzie bardziej podatny na uslizgi, doszedl kers wiec nowe rozlozenie ciezaru co tez ma wplyw na prowadzenie, zmienione jest tez przyspieszenie i po tych modach bolid tez czulej bedzie reagowal na zmienna jakosc toru wiec sie nie dziw ze bedzie wiecej wypadkow w pierwszych gp. to normalne :bike: bedzie robertem rzucalo, oj bedzie :D :D
 
Do góry