Alchemiczny Chaos

Status
Zamknięty.

Samin Feathalion

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2008
Posty
77
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Szczecin
Sesja miałaby się odbyć na forum.
Graczy z 4 im więcej tym lepiej.

Zakładam storytelling bez żadnych rzutów czy wymyślnych statystyk, wystarczy trochę umiaru i powstrzymania się od epickich zagrywek.

RASY:
Ludzie – ludzie jak to ludzie jak każdy z nas, zwyczajni i różni

Jaszczuroludzie – Tak nazywają ich wszyscy inni oni sami mówią na siebie drakonianie.
Żyją przeważnie na wyspach Wielkiego Archipelagu. Ich organizmy przez wieki styczności z trującymi roślinami i rybami z ich wysp nabrały pewnej odporności na trucizny. Posiadają więź z wodą dzięki której mogą w niej spokojnie oddychać. Ich ogony mogą być przez nich zastosowane jako broń albo dodatkowa kończyna, nie tak zręczna jak dłoń ale jednak. Łuski które pokrywają ich ciała są przeważnie dość twarde więc mogą ochraniać przed słabymi atakami fizycznymi.

Ciernie – Bardzo zżyty z ziemią lud. Z daleka wyglądają tak samo jak ludzie lecz przy bliższym spojrzeniu okazuje się iż ich ciała pokryte są kolcami podobnymi do tych jakie posiadają niektóre rośliny. Stanowią one rodzaj broni jak i pancerza osłaniającego plecy, ramiona , głowę z wyjątkiem twarzy oraz zewnętrzne strefy nóg. Więź z ziemią pozwala im na połączenie się z pewnymi gatunkami pnączy które wrastają w ich ciała i całkowicie asymilują się z nimi. Pnącza stanowią dodatkową ochronę, dają Cierniom możliwość czerpania substancji odżywczych z ziemi tak jak robią to rośliny.

Kotowaci/ Wilkowaci: Zwierzoludzie. Potrafią przybrać formę zbliżoną do ich zwierzęcych odpowiedników Jest to dla nich dość wyczerpujące jednak w tedy posiadają naturalną broń w postaci pazurów i ostrych zębów, ich szybkość i siła zwiększają się znacznie. Mają wyczulone zmysły nie zależnie od formy. Ich pochodzenie nie jest do końca jasne, możliwe iż pierwsi przedstawiciele tej rasy pojawili się w czasie połączenia sfer… fakt faktem iż wielu z dzisiejszych zwierzoludzi jest potomkami ludzi i zwierzoludzi w mniejszym lub większym stopniu dziedzicząc zwierzęce cechy. Przedstawiciele tej rasy nawet w ludzkiej formie posiadają ogony i uszy swoich zwierzęcych odpowiedników.

Krasnoludy/ Gnomy: tak jak przeważnie w realiach rpg. Dodatkowe objaśnienie w razie potrzeby

Elfy: Tak jak leśne elfy w realiach rpg. Dodatkowe objaśnienie w razie potrzeby

Homunkulusy: Efekty badań szalonych alchemików z którymi bractwo nie chce mieć nic wspólnego. Istoty nie obdarzone duszą lecz nie pozbawione życia. Poszukują swojego sensu życia choć wielu uważa że nie mają prawa istnieć. Potrafią dowolnie zmieniać postać gdyż swojej własnej tak naprawdę nie posiadają. Mogą się zmienić w dowolnego humanoida odpowiadającego ich ogólnym rozmiarom. Mogą na pewien czas przeistoczyć części ciała w broń lub tarcze. Ich ciała regenerują się same do całkowitego wyleczenia jednak zajmuje to sporo czasu i wymaga koncentracji. Mogą co prawda przyczepić uszkodzoną kończynę na nowo ale utrata głowy kończy się dla nich natychmiastową śmiercią. Ciężkie obrażenia w punktach witalnych po pewnym czasie doprowadzają do śmierci. Poddają się leczeniu kapłańskiemu tak samo jak ludzie jednak nie można ich ożywić gdyż nie posiadają duszy.

Wampiry: Nie potrzebują pić krwi by przeżyć, wystarczy im normalne jedzenie ale krew pozwala im na szybką regeneracje i odzyskanie sił. Używanie wrodzonych zdolności takich jak powolne opadanie czy zlanie z cieniami powoduje u nich przy nadużywaniu zmęczenie.


KLASY:
Alchemik:
Wyszkolony adept sztuki transmutacji. Dla niewtajemniczonych rzeczy jakich dokonać może Alchemik wyglądają na cuda jednak cały kunszt przemian jakich dokonuje rządzi się swoimi prawami. Większość Alchemików należy do bractwa jednak spotkać można i takich którzy żyją na własną rękę. Alchemicy Bractwa bez wyjątku mają na prawym ramieniu naramiennik z cechą przedstawiającą rękawicę na tle otwartej księgi.
Do zapoczątkowania przemiany niezbędny jest krąg transmutacji bez znaczenia czy wyskrobany w ziemi, wykreślony kredą czy umieszczony na rękawicach


Strzelec:
Kusznik/ Łucznik lub Strzelec używający broni prochowej wymagającej przeładowania po 1-4 strzałach.
Bez znaczenia której broni używa ma pewną dłoń i sokole oko. Cechuje go niezwykłe opanowanie w czasie strzelaniny.

Wojownik:
Silny, wytrzymały i wprawny w różnych rodzajach broni białej. Może nosić ciężką zbroje i tarcze.

Kapłan/mnich:
Walczący gołymi dłońmi i bystrym umysłem podróżny kaznodzieja głoszący prawdy swej filozofii lub bóstwa każdym swoim krokiem i czynem.
Sprawnie posługuje się również kijami i obuchami.

Berseker:
Wojownik o niebywałej odwadze. Często walczący bez zbroi lecz z wielkim mieczem/toporem czy innym orężem które samym wyglądem razi przeciwników.
Jego atrybutem jest szał bitewny który pozwala mu ignorować niektóre obrażenia.



[KARTA POSTACI]_______________________________

Imie:
Nazwisko:
Alias:
Rasa:
Wiek:
Wzrost:
Waga:

Wygląd i charakter:
(Zachowanie, styl ubierania się, kolor oczu, znaki szczególne itp. Itd. Czyli generalnie kim jesteście)

Krótka historia postaci:
(pobieżne przedstawienie waszych losów)

Ekwipunek:
(Części ubioru, pancerz, broń itp. Wszystko co targacie ze sobą)

Statystyki:
Siła: Power waszych mięśni… jak mocno możecie przywalić
Wytrzymałość: Jak długo możecie znosić wzmożony wysiłek
Zręczność: Koordynacja i zwinność
Zmysły: Refleks, wyczulenie zmysłów
Duch: Stopień opanowania mocy. Alchemicy twierdzą że to studia i wzmożony trening pozwala im na transmutacje a Kapłani wierzą że ich moc pochodzi od bogów.

Skille: czyli wszelkie umiejętności waszej postaci czy to moce alchemii czy umiejętności walki

Więc tak to wygląda na
Na statsy macie do rozdzielenia 30 punktów, raczej dla określenia jakie cechy są u was mniej/bardziej rozwinięte
Wymyślcie jakieś 6 skilli z ich zaletami i wadami oraz krótkim opisem co i jak. trzymajcie się jednej reguły: balansu by nie przesadzić i nie zrobić na samym początku herosa niszczącego armie wroga.

Ktoś chętny?
 

Fanz

...
Dołączył
8 Marzec 2007
Posty
1 196
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Starachowice
Imię: Fallwacs
Nazwisko: de Nether
Alias: Forth
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik
Wiek: 22 lat
Wzrost: 1,85 m
Waga: 78 kg

WYGLĄD I CHARAKTER:
Ubrany w zwykły, czarny płaszcz, pod którym nosi tego samego koloru koszulę; brązowe, skórzane spodnie.
Kruczoczarne, krótkie włosy; zielone, 'pustawe' oczy; blizna na prawym policzku, kilkudniowy zarost.

Fallwacs jest na ogół spokojnym człowiekiem, dosyć enigmatyczny. Mówi tylko wtedy, gdy wymaga tego sytuacja, zawsze kieruje się swoimi zasadami, lojalny wobec współkompanów.

HISTORIA POSTACI:
Urodzony w Navaer. Do 15 roku życia wychowywany przez ojca (matka zmarła tuż po porodzie), następnie oddany pobliskiej Gildii Wojowników. W wieku 21 lat skończył nauki w tejże instytucji i wyruszył, by zwiedzić kawałek świata.

EKWIPUNEK:
Pas; dwa długie miecze jednoręczne; torba; racje żywności na 2 dni;

STATYSTYKI:
Siła: 6
Wytrzymałość: 6
Zręczność: 10
Zmysły: 8
Duch: 0

UMIEJĘTNOŚCI:
dwie bronie, zapał, biegłość w unikach, akrobatyka, retoryka, płatnerstwo (nie będę opisywał, bo i tak wiadomo o co chodzi).
Wadami pierwszych czterech umiejętności jest znacznie szybsze zmęczenie. Trzy ostatnie skille są na poziomie bardzo podstawowym.


Mam nadzieję, że karta została napisana poprawnie. Jeśli nie - wystarczy zasugerować, a opis zostanie zmieniony.
 

Kaj

Nowicjusz
Dołączył
14 Styczeń 2008
Posty
294
Punkty reakcji
28
Imie: Kaj
Nazwisko: Czarny
Alias:
Rasa: Człowiek
Wiek: 19
Wzrost: 175 cm
Waga: 70 kg
Klasa: Kapłan

Wygląd i charakter:
Smukła, zwinna sylwetka; niesamowity refleks; ubrany w obcisłą czarną koszulkę i stare, długie spodnie moro; jedno oko normalne, koloru zielonego; drugie oko koloru czerwone, a źrenica wielkości główki od szpilki; po plecach ciągnie się długa blizna;

Krótka historia postaci:
Odkąd pamiętał uczył się walki wśród gladiatorów. Nie znał swoich rodziców. W wieku 14 lat miał odbyć swoją pierwszą prawdziwą walkę. Tydzień wcześniej jednak udało mu się uciec z areny. Przez 2 lata sprzątał w klasztorze w zamian za miejsce do mieszkania. Poznał tam wiele ciekawych poglądów i postanowił, że zostanie kiedyś kapłanem.

Ekwipunek:
Stara torba, żywność (przy skromnym użyciu wystarczy na 3-4 dni), nóż, Pismo Święte;

Statystyki:
Siła: 4
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 5
Zmysły: 8
Duch: 8

Skille:
Akrobatyka - co tu pisać?
Znajomość dźwigni - przeróżne dźwignie i rzuty są niezwykle przydatne w walce.
Znajomość karate kyokushinkay - Kiedy Kaj sprzątał w klasztorze, nauczył się od mnichów tej sztuki walki. (Lista technik)
Medytacja - umiejętność medytacji wbrew pozorom nie jest taka łatwa. Pozwala oczyścić swój umysł, przypomnieć sobie wiele rzeczy oraz przywrócić zdrowie.
skoczność - dalsze rozwinięcie akrobatyki.
Refleks - refleks, który umożliwia szybsze uniki oraz bloki.

Gdyby coś było źle, to proszę o kontakt.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
27
Miasto
Tarnobrzeg
Imie:Cralin
Nazwisko:Aster
Alias:Grage
Rasa:Krasnolud
Wiek:31 lat
Wzrost:140 cm
Waga:84kg
Klasa:Wojownik

Wygląd i charakter:

Mały o jasnych włosach.Ubrany najczęściej w czerwoną zbroje.Nie jest agresywny.Dobrze gotuję i walczy.
Ma blizne na twarzy...


Krótka historia postaci:

Cralin jako mały krasnolud uczył się sztuk walki wręcz.Lubił poznawać świat i tworzyć różne rzeczy.
Pewnego dnia w jego wiosce wybuchła wojna.Tylko on przeżył.Obiecał pomścić swoich bliskich.
Jest gorliwym sługą Boga.

EKWIPUNEK:
Duży topór,pas ,ciężka zbroja i tarcza.Jedzenie i materiały do sporządzania jedzenia.

Statystyki:
Siła:5
Wytrzymałość:9
Zręczność:4
Zmysły:5
Duch:7

Skille:
Stun-Paraliżuje przeciwnika na krótki czas.
Seria ataków-Jak nazwa mówi za siebie...Seria szybkich ataków.
Naprawa-Naprawia wszystkie przedmioty i tworzy z nich coś lepszego.
Pełna obrona-Większa obrona.
Pełny atak-większy atak.
Poświęcenie-Zadaje dużo dmg przeciwnikowi ,ale traci za to 3/4 hp.


Czekamy ... :p
 

czera

Sztukmistrz z Cieszyna
Dołączył
21 Maj 2008
Posty
2 474
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Księstwo Cieszyńskie
Imię: Jormidal
Nazwisko: Nieznane
Alias: Kucharz
Rasa: Krasnolud
Wiek: 68 lat
Wzrost: 130 cm
Waga: 70kg
Klasa: Alchemik
Wygląd i charakter: Wygolony na łyso , duga czarna broda zapleciona w warkocz, długie wąsy. Brązowe oczy. Czerep przyozdabiają wytatuowane runy. Prawy polik przecina blizna. Dodatkowo śmierdzi jakimiś blekotami, zielskiem i chemikaliami. Czarna toga z kapturem, rękawice skórzane, paszcz czarny, wysokie buty.
Megalomaniak, wyniosły, pretensjonalny, chamski wpadający w gniew, interesowny.
Ekwipunek: księga z przepisami i zaklęciami magicznymi, sztylet z kości wisielca, zestaw czarnych świec, sztylet srebrny, trochę ziół, siarka, kostur, torba podróżna, hubka i krzesiwo, fajka i tytoń, butelczyna gorzałki.
Statystyki:
Siła:3
Wytrzymałość:6
Zręczność:8
Zmysły:5
Duch: 8
Umiejętności: warzenie magicznych mikstur, rzucanie czarów, rozmowa z duchami, Wiedza tajemna (magia, chemia, botanika jako składowe), rzucanie sztyletem, wróżenie.
Historia: Jormidal jest krasnoludem wychowanym przez swojego mistrza Esberdela z Czarnej toni - gnoma, który wychował swego ucznia. Rodzice Jormidala oddali go alchemikowi z racji biedy jaką klepać im przystało. Jormidal ma skłonności hooseksualne za sprawą swego mistrza, któy wymagał od niego nie tylko nauki arkanów alchemii. Alchemik uciekł jednak od swego mistrza co z resztą przewidział Esberdal. Jormidal podróżuje po świecie czerpiąc dochody z pomagania i szkodzenia ludziom.
 

Samin Feathalion

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2008
Posty
77
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Szczecin
uhuhu widzę że w końcu znalazła się grupa ludzi zainteresowanych tą sesją.
Będę musiał przeczytać notatki do sesji bo już częściowo pozapominałem ^__^'
Myślę że jeszcze w tym tygodniu powinienem ruszyć z koksem.
Zatwierdzę karty postaci prawdopodobnie jeszcze dzisiaj jak nie będę miał zastrzeżeń, a na pierwszy rzut oka wyglądają ok :D
Jeśli ktoś ma jakieś dodatkowe pytania:
GG: 3300427
================================================
[-Witam wszystkich serdecznie.- Szeroko rozłożył ręce w geście powitania.
Wszyscy siedzą wygodnie i raczą się porządnym kuflem krasnoludzkiego piwa?
Dobrze. Więc pozwólcie że opowiem wam trochę o tym świecie.- Odetchnął głęboko i zaczął mówić dalej.
- Amshilas, świat ukochany przez bogów jak twierdzi większość kapłanów i innych ludzi związanych z tą czy inną wiarą. Pesymiści odpowiadają im że gdzieś mają taką ‘trudną’ miłość.- tu zaśmiał się serdecznie – Oczywiście nie mam zamiaru urazić uczuć religijnych.
Walutą tego świata są przeważnie monety chociaż wielu handluje swoimi usługami i różnego rodzaju dobrami. Mamy monety złote – każdy chciał by żeby przynajmniej kilka z nich dzwoniło w jego mieszku ale nie tak znowu wielu miało z tą przyjemność. Srebrne monety to już częstsza zawartość sakiewek, odpowiednia ich ilość to już dobry pieniądz. Najczęściej płaci się jednak miedziakami, nie jest wygodnie mieć ich zbyt wielu ale przydaje się mieć ich zapas bo nie zawsze można rozmienić swoje srebrniki. Wymiana pieniędzy nie jest problemem w większych miastach gdzie mamy gildię kupiecką chociaż oni rzadko zgadzają się na transakcje z ludźmi nie zrzeszonymi. Jednak banki są skłonne wymienić pieniądze dla każdego za drobną opłatą 10 denarów – jak oni zwykli nazywać miedziane monety. 1złota moneta to 100 srebrnych a 1srebrna to 100miedzianych. Za miedziaka można kupić słabej jakości piwo, za 10 miedziaków dostaniecie skromny pokój, koło 4 załatwi strawę, nic wykwintnego ale wystarczająco odżywczego. Pewnie będzie to kilka pajd chleba i zupa, gulasz albo bigos. Wydawało by się że alchemicy mają łatwiej w kwestii pieniędzy ale tak wcale nie jest. Alchemiczna przemiana pieniądza jest surowo karana. Zwykle oznacza to ucięcie kończyny winowajcy – Uśmiechnął się krzywo i strzelił kostkami palców.]

Świat przedstawiony podobny jest do innych fantastycznych światów gdzie magia i miecz spotykają się by spowodować nieco zamieszania. Na pograniczu spotkamy wiele zwierząt i bestii, w opuszczonych lochach i starych jaskiniach istoty z koszmarów. Miasta wyglądają w dużej mierze jak te ze średniowiecza chociaż wiele z nich ma bieżąca wodę, kanalizację i nawet energię elektryczną. Na traktach można spotkać bandytów a w ciemnym zaułku dostać pałką za trochę drobnych. Czasy są w miarę spokojne. Nie ma wielkich wojen zamierzchłej epoki. Zdarzają się spory graniczne ale przeważnie wszystko kończy się pokojową ugodą.

Czera dostał informacje o ilości pieniędzy jakie jego postać posiada na starcie ale oczywiście musiałem zapomnieć napisać o tym pozostałym więc piszę teraz.

Aster:
5sztuk srebra i 30 miedziaków. Czyli około 530 miedziaków w przeliczeniu
Kaj:
5sztuk srebra i 15 miedziaków. Czyli około 515 miedziaków w przeliczeniu
Fallwacs:
5sztuk srebra i 23 miedziaki. Czyli około 523 miedziaków w przeliczeniu

ilość pieniędzy różni się nieco tak jak dzieje się w rzeczywistości. Nie ma ku temu większej tajemnicy. Korzyści z podróży również będą różne.
-----------------------------------------------
STYL PISANIA POSTÓW.
W trzeciej osobie (to pozwala na większą fantazyjność opisów)
Akcje i opisy pogrubione – Dialogi postaci kursywą –
[komentarze inne na czerwono w nawiasach]
------------------------------------------------
Właściwy post startowy zamieszczę w ciągu dnia.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
27
Miasto
Tarnobrzeg
Imie:Cralin
Nazwisko:Aster
Alias:Grage
Rasa:Krasnolud
Wiek:31 lat
Wzrost:140 cm
Waga:84kg
Klasa:Wojownik

Wygląd i charakter:

Mały o jasnych włosach.Ubrany najczęściej w czerwoną zbroje.Nie jest agresywny.Dobrze gotuję i walczy.
Ma blizne na twarzy...


Krótka historia postaci:

Cralin jako mały krasnolud uczył się sztuk walki wręcz.Lubił poznawać świat i tworzyć różne rzeczy.
Pewnego dnia w jego wiosce wybuchła wojna.Tylko on przeżył.Obiecał pomścić swoich bliskich.
Jest gorliwym sługą Boga.

EKWIPUNEK:
Duży topór,pas ,ciężka zbroja i tarcza.Jedzenie i materiały do sporządzania jedzenia.

Statystyki:
Siła:5
Wytrzymałość:9
Zręczność:4
Zmysły:5
Duch:7

Skille:
Stun-Paraliżuje przeciwnika na krótki czas.
Seria ataków-Jak nazwa mówi za siebie...Seria szybkich ataków.
Naprawa-Naprawia wszystkie przedmioty i tworzy z nich coś lepszego.
Pełna obrona-Większa obrona.
Pełny atak-większy atak.
Poświęcenie-Zadaje dużo dmg przeciwnikowi ,ale traci za to 3/4 hp.


Czekamy ... jezyk.gif

Więc poprawiam.Aha i nie pisz na mnie Aster tylko Cralin ;P

Imie:Cralin
Nazwisko:Aster
Alias:Grage
Rasa:Krasnolud
Wiek:31 lat
Wzrost:140 cm
Waga:84kg
Klasa:Wojownik

Wygląd i charakter:

Mały o jasnych włosach.Nosi zwykle szatę która na klatce ma znak jego Boga(Hormidala).Wygląda on jak odwrócona litera "i".Nie jest agresywny.Dobrze gotuję i walczy.
Ma bliznę na twarzy...Jest zawsze wesoły i potrafi poprawiać humor.Czasem jest niezdarny.Kocha naukę i wyrabianie przedmiotów.Potrafi też dobrze gotować.Dorabia się z sprzedawania naprawionych przedmiotów których znalazł.


Krótka historia postaci:

Cralin jako mały krasnolud uczył się sztuk walki wręcz.Lubił poznawać świat i tworzyć różne rzeczy.
Pewnego dnia w jego wiosce wybuchła wojna.Tylko on przeżył.Obiecał pomścić swoich bliskich.
Jest gorliwym sługą Boga Hormidala który jest patronem nauki i wojny.Po wojnie Bóg Hormidal mu się okazał i obiecał pomagać mu w jego trudnościach.Wtedy Cralin został obdarzony bardzo bystrym rozumem.Zaczął myśleć bardziej logicznie i przemyślał swoją taktykę.


EKWIPUNEK:
Duży topór,pas ,Szata i tarcza.Jedzenie i materiały do sporządzania jedzenia.Krzesiwo,drewno,młotek,zioła lecznicze,parę zwojów i listów.

Statystyki:
Siła:5
Wytrzymałość:9
Zręczność:4
Zmysły:5
Duch:7

Skille:
Stun-Paraliżuje przeciwnika na krótki czas.
Seria ataków-Jak nazwa mówi za siebie...Seria szybkich ataków.
Naprawa-Naprawia wszystkie przedmioty i tworzy z nich coś lepszego.
Pełna obrona-Większa obrona.
Pełny atak-większy atak.
Poświęcenie-Zadaje dużo dmg przeciwnikowi ,ale traci za to 3/4 hp.

PS.Nie mogłem zedytować tamtego postu więc napisałem nowy.Reszta pozostała jak pozostała.
 

Kaj

Nowicjusz
Dołączył
14 Styczeń 2008
Posty
294
Punkty reakcji
28
Imie: Kaj
Nazwisko: Czarny
Alias:
Rasa: Człowiek
Wiek: 19
Wzrost: 175 cm
Waga: 70 kg
Klasa: Kapłan

Wygląd i charakter:
Smukła, zwinna sylwetka; niesamowity refleks; ubrany w obcisłą czarną koszulkę i stare, długie spodnie moro; jedno oko normalne, koloru zielonego; drugie oko koloru czerwone, a źrenica wielkości główki od szpilki; po plecach ciągnie się długa blizna;

Krótka historia postaci:
Odkąd pamiętał uczył się walki wśród gladiatorów. Nie znał swoich rodziców. W wieku 14 lat miał odbyć swoją pierwszą prawdziwą walkę. Tydzień wcześniej jednak udało mu się uciec z areny. Przez 2 lata sprzątał w klasztorze w zamian za miejsce do mieszkania. Poznał tam wiele ciekawych poglądów i postanowił, że zostanie kiedyś kapłanem.

Ekwipunek:
Stara torba, żywność (przy skromnym użyciu wystarczy na 3-4 dni), nóż, Pismo Święte, amulet przypominający orła, pierścień z wyrytym napisem Alker.

Statystyki:
Siła: 4
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 5
Zmysły: 8
Duch: 8

Skille:
Akrobatyka - co tu pisać?
Znajomość dźwigni - przeróżne dźwignie i rzuty są niezwykle przydatne w walce.
Znajomość karate kyokushinkay - Kiedy Kaj sprzątał w klasztorze, nauczył się od mnichów tej sztuki walki. (Lista technik)
Medytacja - umiejętność medytacji wbrew pozorom nie jest taka łatwa. Pozwala oczyścić swój umysł, przypomnieć sobie wiele rzeczy oraz przywrócić zdrowie.
skoczność - dalsze rozwinięcie akrobatyki.
Refleks - refleks, który umożliwia szybsze uniki oraz bloki.

Gdyby coś było źle, to proszę o kontakt.
Na prośbę autora dopisuję jeszcze coś o bogu.
Kaj jest kapłanem z klasztoru pod wezwaniem Alkera. Według wierzeń jest to ogromny piękny orzeł, władający magią. Jest on patronem wszystkich podróżników i poszukiwaczy przygód.
 

Wszebor

Nowicjusz
Dołączył
19 Październik 2008
Posty
207
Punkty reakcji
0
Miasto
kraina tysiaca jezior dawne włości prusów
no coz jesli sie nie spoznilem to:...

Przydalby wam sie strzelec;)


Imie: Wszebor
Nazwisko: Anuriel
Alias: Wszeb zwany tak glownie przez przyjaciol krasnoludow i ludzi
Rasa: Elf
Klasa: Strzelec
Wiek: 324lata
Wzrost: 193cm
Waga: 70kg


Wygląd i charakter.
Wysoki jasnowlosy elf o bystrych niebieskich oczach i malym tatuazem/znamieniem na lopatce przedstawiajacym plonacy miecz. Postepujacy zawsze w strone ogolnego dobra świata, będący wojownikiem dobra przeciwko złu. Ma zawsze na uwadze przyslowiowe szale i wtrąca się tylko przeciwko złu pierworodnemu. Ponadto niezrownany strzelec jak kazdy elf ale jesli straci luk badz skoncza mu sie strzaly potrafi tylko niewiele gorzej wladac swymi dwoma dlugimi nozami bojowymi.

Krótka historia:
Wszebor pochodzi z plemienia lesnych elfow zwanych Avarie z lasów niedaleko leżacych od krainy Fearnoru. Mając lat 315 wyruszyl poza granice swojego plemienia aby walczyc i niszczyc kazde pierwotne zlo pochodzace z wielkiej wojny z Pierwszym Wrogiem.

Ekwipunek:
Szarobure ubranie dobrze kryjace w stepie jak i w lesie. Wysokie buty z cholewami. Plaszcz niezwykle lekki nieprzepuszczajacy wody ni wiatru. Dlugi nóz chowany w cholewie jednego z butów dwa dlugie noze bojowe noszone przy pasku za plecami. Dlugi luk z bialego drzewa z cieciwa spleciona z lisci"wielkich drzew" podarowany mu przez ojca wraz z kolczanem specjalnych strzal wykutych w pierwszej erze, ktore zawsze sie odnajdzie jesli nei trafia w cel, co nawiasem mowiac nie zdazylo sie od lat kilku. Pas przy ktorym zawsze znajdzie sie pekaty woreczek z ziolami(rowniez przyprawami). Maly pierscien z dziwnie polyskujacego metalu bez zadnych ozdob czy kamieni. Hubka i krzesiwo.

Statystyki:
Siła: 3
Wytrzymałość: 6
Zręczność: 10
Zmysły: 10
Duch: 2


Skille:
Akrobatyka- jak kazdy mlody elf uwielbia skakac wspinac sie czy tez wywijac rozne figury akrobatyczne, za nic majac powage swego rodu. Nie raz uratowalo mu takze zycie podnoszac sie szybko po powaleniu przez przeciwnika czy skaczac z duzej wysokosci.
Poznanie i wiedza- Spedzajac ponad 300lat w obszernej bibliotece Avariech posiadajacych zbiory nawet z pierwszej i drugiej ery tego swiata, interesujac sie wszystkim co bylo i jest. A takze majac wrodzona umiejetnosc rozpoznawania pierwotnego zla. Potrafi umiejetnie zidentyfikowac wiele przedmiotow.
Rzucanie czarow prostych-Zna czary proste zarowno bojowe jak i obronne a takze potrafi zapanowac nad natura w malym stopniu.
Panuje nad lesnymi zwierzetami
"Dalekowzrocznosc"-Potrafi w sobie tylko znany sposob(za pomoca pierscienia) ujrzec to co sie dzieje w krainach ktore juz odwiedzil
Krycie sie i bezszelestne poruszanie w terenie




Siedzac w kacie gospody z zakryta glowa i twarza przez kaptur z daleka obserwuje dziwna grupke przybyszow skladajaca sie z ludzi i krasnoludow.
Co ich tu zebralo?-myslal sobie cmiac przyjemnie pachnace ziele z dziwnej fajki-Gdzie krasnoludy i ludzie to albo zloto... Albo mrok... Posluchamy i zobaczymy. Sa dosc intrygujący. Drgnął niespokojnie jakby odczuwajac chlod. Cos sie szykuje... A moze i nie. Swiat od dawna jest spokojny, no pomijajac nowe wynalazki gnomow jak ta dziwna "elektrycznosc" ale czuje ze noc moze nadejsc... a oni mi jakos nie pasuja...Pyknal z fajki przysluchujac sie i przygladajac dziwnej grupie wyraznie oczekujaca na cos...
 

Samin Feathalion

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2008
Posty
77
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Szczecin
Sesja została oficjalnie rozpoczęta:
Alchemiczny Chaos

Szanowne Administratorstwo proszę o pozostawienie tego tematu jako swoistego brudnopisu.
Jeśli ktoś będzie potrzebował wglądu w karty postaci nie trzeba będzie daleko szukać
 

Goth

Nowicjusz
Dołączył
21 Październik 2008
Posty
6
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
Zgierz
Imie: Goth
Nazwisko: Blood
Alias:
Rasa:Wampir
Klasa: Alchemik
Wiek: 25
Wzrost: 188cm
Waga: 75kg

Wygląd i charakter:
Jest to dość wysoki brunet o lekko przekrwionych błękitnych oczach. Nosi skórzane spodnie, kurtkę i rekawice z narysowanymi na nich runami. Pod kurtką ma bawełnianą koszulę. Czasami nakłada na głowę płytki kapelusz z szerokim rondem.

Krótka historia postaci:
Młody adept sztuki alchemi. Samouk, nigdy nie należał i nie będzie należeć do bractwa. Na własną rękę zdobył niezbędny ekwipunek do transmutacji i księgi z których może się uczyć.

Ekwipunek:
Rękawice z runami, pakunek z materiałami do wykonywania mikstur, sztylet.

Statystyki:
Siła: 3
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 5
Zmysły: 7
Duch: 10

Skille: Jak dotąd opanował przemianę w goryla, geparda jastrzębia. Nadal pracuje nad zmianą w młodego smoka. Prócz przemiany w zwierzęta posiada umiejętność przyzywania i rozmawiania z nimi. Oczywiście wytwarza mikstury o właściwościach wyostrzających zmysły oraz pozwalających pływać przez pewien okres czasu pod wodą.

Przepraszam ale ja też bym chciał się załapać ;]
 

Samin Feathalion

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2008
Posty
77
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Szczecin
Nie mam nic przeciwko temu. Zaraz skrobnę post startowy dla ciebie.
jak już mówiłem Czerze, jesteś alchemikiem trochę innego typu niż zwykle w rpg.
Bez kręgu transmutacyjnego nie jesteś w stanie dokonać przemiany materii.
Twoja "magia" oparta jest luźno na prawach przemiany i konstrukcji materii.
Nie możesz stworzyć ognia z niczego ale możesz przemienić pewną ilość np. powietrza w palny gaz i używając np. zapałek spowodować jego wybuch. :p
Transmutacja ludzi jest zakazane bez względu na okoliczności.
I wiedz że mimo iż słońce nie zabija wampirów to jest dla nich w pewnym stopniu szkodliwe.
Wszystkie umiejętności oparte o ich dziedzictwo wyczerpują ich dużo bardziej w ciągu dnia
Przebywanie w promieniach słońca zbyt długo powoduje u nich uszkodzenia skóry i osłabienie.


Nabór jest zamknięty.
 

Lavena

Nowicjusz
Dołączył
10 Listopad 2008
Posty
180
Punkty reakcji
0
Wiek
34
Miasto
aktualnie Mazury
Imie: Lavena
Nazwisko: Muireann
Alias:
Rasa: Człowiek
Klasa: Strzelec/ Łucznik
Wiek: 19
Wzrost: 175 cm
Waga: 53 kg

Wygląd i charakter:

Jest wysoką i szczupłą dziewczyną o długich do pasa, jasnobrązowych, lekko falowanych włosach, które w promieniach slonca przybieraja plomienne refleksy. Zazwyczaj uczesana w luzny warkocz spadający jej na plecy. Ma duze i pogodne oczy w kolorze ciemnozielonym. Wyraz jej twarzy jest zazwyczaj radosny, a usta jej ukladaja sie w zyczliwy usmiech. Chyba, ze...ktos wejdzie jej w drogę. W afekcie potrafi rozbic glowe niejednemu. Niejednemu tez potrafi sprawic przykrosc cietym jezykiem.
Jest typem wędrowcy. Niezwykla dlugo przesiadywac w jednym miejscu, szczegolnie jesli nie dzieje sie tam nic, co przykuwaloby jej uwage. Ządna przygod i odkrywania swiata, wiecznie poszukuje swej drogi i nie boi sie stanac zlu naprzeciw.
Stara się byc pozytywnie nastawiona do swiata, ale nei zawsze jej to wychodzi. Zdarza jej się marudzic, kiedy zdarzenia idą nie po jej mysli. Na takie okazje upodobala sobie takze stosowanie sarkastycznych uwag.

Ubiera się jak przystalo na czlowieka w podrozy- raczej praktycznie niz kobieco. Przynajmniej w zamierzeniu. Nosi ciemnozielony kaftan z haftowanym wzorem roslinnym wokol szyji, oraz brazowe, przylegajace do ciala spodnie. Wysokie, skorzane buty w kolorze ciemnobrunatnym zapewniaja jej komfort w deszczowe dni, skutecznie oslaniajac przed blotem i kaluzami, zas cienki jasnobrazowy plaszcz z kapturem chroni w rownym stopniu przed zimnem jak i przed lejaca sie na glowe woda z chmur.

Choc z pozoru wygada na zwyklą dzieweczkę, skrywa w sobie potezne poklady energii i wielki refleks. Jest niezwykle zreczna i jak na istote ludzka sprytna. Miekkie serce jednak czesto utrudnia jej podejmowanie racjonalnych decyzji.

Krótka historia postaci:


Przed wiekszosc swego zycia mieszkala w rodzinnej wiosce gdzies na dalekiej polnocy. WYchowala sie na terenach pokrytych lasami i łąkami.Stad jej zamilowanie do natury, umiejetnosc wspolistnienia nawet z dzikimi zwierzetami i korzystania z darow przyrody. Kiedy przed trzema laty jej rodzinny dom zostal spalony wraz z innymi chatami, a mieszkancy osady wyrznieci zdecydowala sie rozpoczac inna droge. Patrzac na smierc i okrucienstwo bandytow poprzysiegla walke ze zlem.
Od tej pory wedruje po swiecie zdobywajac coraz o nowe doswiadczenia, uczac sie walki wrecz i na odleglosc, wreszcie- stawiajac opor zawsze- kiedy jest w stanie.

Ekwipunek:
Długi łuk refleksyjny i kolczan ze strzalami na plecach, u pasa krotki miecz z niezwykle lekkiej Arkanskiej blekitnej stali. W sakiewce 3 zatrute noze do rzucania.
Na szyji medalion z motywem roslinnym, swiecacy od czasu do czasu w roznych okolicznosciach. Dotychczas niezbadany.
Dodatkowo kilka buteleczek z roznego rodzaju plynami i medykamentami, ziola, suszone rosliny, kwiaty i owoce, z ktorych w razie potrzeby mozna przygotowac (od)trutke.
Targa tez ze sobą buklak z wodą i troche zywnosci, niezbednej do przezycia 3 dni w razie skrajnego i uporczywego nieistnienia zrodla pokarmu.
5 sztuk srebra i 24 miedziaki

Statystyki:
Siła: 4
Wytrzymałość: 9
Zręczność: 9
Zmysły: 8
Duch: 1

Skille:
1- doskonala znajomosc wlasciwosci leczniczych i trujacych wszelkich roslin lesnych,
2- akrobatyka
3- duza sila perswazji, ktora bardzo czesto pozwala przekonac, badz 'przekonac' rozmowce co do swoich racji. Dzieje sie tak wielokrotnie, kiedy partner pogawedki spojrzy w oczy Lavenie. Jej przekonywujacy i przenikliwy wzrok potrafi skutecznie zmieniac nastawienie.
4- refleks
5- uniki
6- bardzo dobra orientacja w terenie
 

Samin Feathalion

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2008
Posty
77
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Szczecin
Ależ oczywiście że mógłbym i taki też mam zamiar.
Może na to nie wygląda ale nie zakładałem tej sesji żeby ją tak szybko zakończyć :p
 
Status
Zamknięty.
Do góry