Walt_Kowalski
Nowicjusz
- Dołączył
- 27 Luty 2009
- Posty
- 386
- Punkty reakcji
- 1
Jest rok 2504 r. wszechświatem rządzą dwie potęgi militarne i ekonomiczne. Pierwsza z nich to Zjednoczona Ludzkości, która jest sojuszem: Federacji Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości, Niezależna Unia Planet. Druga z to Ludzkie Imperium Abh.
Historia:
W roku 2015 na ziemi rozpoczął się nowy program kolonizacji kosmosu do tego celu powołano międzynarodową jednostkę badawczo rozwojową Ikar. Jej zadaniem było opracowywanie technologii i badanie kosmosu tak, aby w przyszłości zaludniać inne planety. Międzynarodowy wkład dał Ikarowi ogromne źródła finansowania i wielki potencjał intelektualny. Ikar dokona wielu przełomowych odkryć. Do największych z nich należało wyprodukowanie paliwa antymaterii do napędzania statków kosmicznych. Substancja ta była niezwykle niebezpieczna w kontakcie z atmosferą, lecz zupełnie niegroźna w przestrzeni kosmicznej, dlatego też jej produkcję początkową prowadzono na Księżycu, później na planetach bez atmosfery lub asteroidach, a statki wyposażone w siniki antymaterii nie mogły zbliżać się do atmosfery planet. Do innym dokonaniem Ikara była maszyna Fauna, której zadaniem była produkcja tlenu na statkach kosmicznych i uzdatnianie wody. Kilka maszyn Fauna 10 było wstanie doprowadzić atmosferę planety do stanu, w którym mogli żyć ludzi,
W roku 2053 na orbicie około ziemskiej Ikar umieścił, stacje kosmiczną Reblin. Był to ogromy port przesiadkowy, na który z ziemi latały zwykłe statki następnie ich pasażerowie przesiadali się na szybsze statki napędzane antymaterią i dalej lecieli w kosmos. Ryzyko używania paliwa antymaterii wiązało się z koniecznością tworzenia przy każdej planecie z atmosferą stacji przesiadkowych podobnych do Reblinu.
W roku 2100 Ludzie byli w stanie wylatywać poza układ słoneczny i dokonywać kolonizacji planet, które wcześniej wydawały się nie do zamieszkania. Jednak ewolucja organizmów ludzkich nie postępował tak szybko jak rozwój technologiczny. Naukowcy stworzyli nowy typ statków wyposażony, w którym silnik antymaterii z akceleratorem molekularny, jednak kruche ciało ludzkie nie było wstanie wytrzymać takich prędkości. Z pomocą przyszła bioinżynieria i tak w roku 2107 „narodził się” czy może właściwszym słowem jest „został wyprodukowany” pierwszy Abh – człowiek zmodyfikowany genetycznie, „żywa maszyna”. Naukowcom „ojcom” Ikara nawet nie sił się świat jaki stał się rzeczywistością w roku 2130.
Roku 2230 – Wielki bunt Abh. Mający ludzkie uczucia Abhowie mieli dość bycia traktowanym jak żywe maszyny, więc porywając wiele statków kosmicznych i technologie uciekli spod rządów ludzi w głąb kosmosu. Fakt że ludzie nie byli wstanie podróżować z taką szybkością dał Abhom wiele lat spokojnego rozwoju daleko od ludzkich koloni. Z powodu tych wydarzeń ludzi zaprzestali tworzenia żywych maszyn.
Rok 2250 – I Wielka Wojna. Ludzki charakter przez wieki nie uległ wielkim zmianą, człowiek cały czas chciał więcej i więcej, dlatego doszło do wybuchu tej wojny, która podzieliła ludzi na Federacje Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości. Kilka naście planet ogłosiło niepodległość wybierając własne rządy, dla celów handlowych i dyplomatycznych utworzyły Niezależną Unie Planet. W roku 2263 doszło do zawieszenia broni. Wojna spowodowała tylko straty w ludziach, destabilizację stosunkom pomiędzy ludźmi oraz przestój w kolonizacji kosmosu, na czym skorzystali Abh nawet nieświadomi wybuchu wojny tworzyli swoje kosmiczne imperium.
Rok 2390 – Spotkanie. Rozwój technologi pozwolił w końcu zwykłym ludziom tworzyć statki z akceleratorami molekularnymi antymaterii, co doprowadziło w końcu do tego że ludzi dotarli do miejsc gdzie żyli Abhowie.
Rok 2398 – II Wielka Wojna. Ludzie nienawidzący Abhów od razu wypowiedzieli im wojnę, chcąc raz na zawsze dokonać anihilacji tego gatunki, którego powstanie uważali za pomyłkę swych przodków. Jednak Abhowie byli przygotowani do walki, a podzielona ludzkość nie była wstanie im sprostać. W Roku 2406 doszło do zawieszenia broni. Co jednak nie powstrzymało wyścigu zbrojeń, który zapewniał postęp technologiczny, ale kosztem destabilizowania stosunków dyplomatycznych.
Rok 2468 Federacji Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości, Niezależna Unia Planet zwierają sojusz i tworzą Zjednoczoną Ludzkość. Imperium Abh obawia się kolejnej wojny.
Federacje:
Ludzkie Imperium Abh. Jest mocarstwem rządzonym przez cesarzy. Prawo do tronu mieli Abhowie z trzech dynastii Abriel, Spoor i Biboos. Członkowie tych rodów zajmowali wysokie stanowiska w wojsku. Obecnie panuje cesarzowa z rodu Abriel – Atosuryua.
Jego obywatele to:
Abhowie:
Niebieskowłosi Abhowie to rasa przystosowana genetycznie do życia w kosmosie i jej członkowie rzeczywiście uważają przestrzeń kosmiczną za swój dom, wręcz źle czując się na stałym gruncie. Nie rozmnażają się naturalnie, wykorzystują w tym celu systemy sztucznego rodzenia. Każdy abh rodzi się z implantem neuronowym umożliwiający połączenie z czujnikami na statku.
Profesje:
naukowiec ( +3 inteligencja)
kapitan ( +1 charyzma, + 1 inteligencja)
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)
zwiadowca – samotnie przemierza przestrzeń kosmiczną: wojskowy pilnuje granic, cywil poszukuje minerałów i nowych planet.
Lądowcy:
Są to ludzie mieszkający na planetach, które przyłączyły się lub zostały podbite przez Abhów. Nauczyli się żyć w symbiozie z Abhami, nie było to trudne gdyż Abwie uważający się za „dzieci kosmosu” nie lubili przebywać na planetach, a tym samym nie ingerowali w ich życie, a dawali dostęp do nowych szlaków handlowych i nowych planet, na czym można było nieźle zarobić. Mogli zaciągać się do wojska Abh ale wysokie stanowiska były dla nich niedostępne
Profesje:
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)
najemnik ( + 2 siła lub kondycja)
żołnierz piechoty (+ 2 siła lub kondycja)
żołnierz piechoty – tylko ludzie, trzon sił lądowych Abh.
Zjednoczona Ludzkości:
Jest to zbiór ludzi o różnych profesjach celach życiowych i charakterach, łączy ich niechęć do Abh.
Profecje:
mędrcy – grupa ucznonych ( + 2 inteligencja)
kapitan ( +2 siła lub inteligencja lub charyzma)
oficer pokładowy ( +1 do inteligencji lub charyzma)
kult Abbodona – brutalni najemnicy ( + 1 siła, + 1 kondycja)
szturmowiec – żołnierze zjednoczonej ludzkości ( + 1 siła, + 1 kondycja)
duch – samotny podróżnik, opisujący nieznane dotąd planety ( +1 siła lub kondycaj, +1 inteligencja)
Atrybuty:
do wybrania 10 pkt
siła (moc uderzenie, możliwość noszenia ekwipunku itd.)
kondycja (dystans jaki można przejść przebiec itp.)
charyzma (zdolności dowódcze)
inteligencja (rozwiązywanie problemów)
Umiejętności:
Dwie czynności jakie wasze postacie będą najlepiej wykonywać.
Statki kosmiczne:
każdy z graczy może wybrać cechy statku kosmicznego jaki dostanie w trakcie gry.
Do każdej cechy można przyznać od 1 do 3 pkt max 8 pkt.
siła ognia
opancerzenia
pojemność ładowni (możliwości zabrania jedzenia, broni i paliwa)
szybkość
paliwo mierzy się w jednostka a-m, ładowana na poziome 1 mieści 10 jednostek
1 na przebycie 3 mil kosmicznej ( odległość między Ziemią a Księżycem to jedna mila kosmiczna)
waluty:
ludzie: dolary
Abh: m-pesy
zapisane na nośnikach elektronicznych
kurs wymiany 1 dolar jest wart 2 m-pesy
paliwo kosztuje około 30 dolarów za 1 jednostke a-m
zakup racji żywnościowych dla 1 osoby na 3 dni kosztuje około 5 dolarów
Tworząc postać proszę podać: Imię, wiek, przynależność do frakcji i opisać swój charakter, można też dodać historię swojej postaci.
Szczegóły wydarzeń od których zacznie się akcja i mapę wszechświata podam gdy zgłoszą się gracze.
Historia:
W roku 2015 na ziemi rozpoczął się nowy program kolonizacji kosmosu do tego celu powołano międzynarodową jednostkę badawczo rozwojową Ikar. Jej zadaniem było opracowywanie technologii i badanie kosmosu tak, aby w przyszłości zaludniać inne planety. Międzynarodowy wkład dał Ikarowi ogromne źródła finansowania i wielki potencjał intelektualny. Ikar dokona wielu przełomowych odkryć. Do największych z nich należało wyprodukowanie paliwa antymaterii do napędzania statków kosmicznych. Substancja ta była niezwykle niebezpieczna w kontakcie z atmosferą, lecz zupełnie niegroźna w przestrzeni kosmicznej, dlatego też jej produkcję początkową prowadzono na Księżycu, później na planetach bez atmosfery lub asteroidach, a statki wyposażone w siniki antymaterii nie mogły zbliżać się do atmosfery planet. Do innym dokonaniem Ikara była maszyna Fauna, której zadaniem była produkcja tlenu na statkach kosmicznych i uzdatnianie wody. Kilka maszyn Fauna 10 było wstanie doprowadzić atmosferę planety do stanu, w którym mogli żyć ludzi,
W roku 2053 na orbicie około ziemskiej Ikar umieścił, stacje kosmiczną Reblin. Był to ogromy port przesiadkowy, na który z ziemi latały zwykłe statki następnie ich pasażerowie przesiadali się na szybsze statki napędzane antymaterią i dalej lecieli w kosmos. Ryzyko używania paliwa antymaterii wiązało się z koniecznością tworzenia przy każdej planecie z atmosferą stacji przesiadkowych podobnych do Reblinu.
W roku 2100 Ludzie byli w stanie wylatywać poza układ słoneczny i dokonywać kolonizacji planet, które wcześniej wydawały się nie do zamieszkania. Jednak ewolucja organizmów ludzkich nie postępował tak szybko jak rozwój technologiczny. Naukowcy stworzyli nowy typ statków wyposażony, w którym silnik antymaterii z akceleratorem molekularny, jednak kruche ciało ludzkie nie było wstanie wytrzymać takich prędkości. Z pomocą przyszła bioinżynieria i tak w roku 2107 „narodził się” czy może właściwszym słowem jest „został wyprodukowany” pierwszy Abh – człowiek zmodyfikowany genetycznie, „żywa maszyna”. Naukowcom „ojcom” Ikara nawet nie sił się świat jaki stał się rzeczywistością w roku 2130.
Roku 2230 – Wielki bunt Abh. Mający ludzkie uczucia Abhowie mieli dość bycia traktowanym jak żywe maszyny, więc porywając wiele statków kosmicznych i technologie uciekli spod rządów ludzi w głąb kosmosu. Fakt że ludzie nie byli wstanie podróżować z taką szybkością dał Abhom wiele lat spokojnego rozwoju daleko od ludzkich koloni. Z powodu tych wydarzeń ludzi zaprzestali tworzenia żywych maszyn.
Rok 2250 – I Wielka Wojna. Ludzki charakter przez wieki nie uległ wielkim zmianą, człowiek cały czas chciał więcej i więcej, dlatego doszło do wybuchu tej wojny, która podzieliła ludzi na Federacje Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości. Kilka naście planet ogłosiło niepodległość wybierając własne rządy, dla celów handlowych i dyplomatycznych utworzyły Niezależną Unie Planet. W roku 2263 doszło do zawieszenia broni. Wojna spowodowała tylko straty w ludziach, destabilizację stosunkom pomiędzy ludźmi oraz przestój w kolonizacji kosmosu, na czym skorzystali Abh nawet nieświadomi wybuchu wojny tworzyli swoje kosmiczne imperium.
Rok 2390 – Spotkanie. Rozwój technologi pozwolił w końcu zwykłym ludziom tworzyć statki z akceleratorami molekularnymi antymaterii, co doprowadziło w końcu do tego że ludzi dotarli do miejsc gdzie żyli Abhowie.
Rok 2398 – II Wielka Wojna. Ludzie nienawidzący Abhów od razu wypowiedzieli im wojnę, chcąc raz na zawsze dokonać anihilacji tego gatunki, którego powstanie uważali za pomyłkę swych przodków. Jednak Abhowie byli przygotowani do walki, a podzielona ludzkość nie była wstanie im sprostać. W Roku 2406 doszło do zawieszenia broni. Co jednak nie powstrzymało wyścigu zbrojeń, który zapewniał postęp technologiczny, ale kosztem destabilizowania stosunków dyplomatycznych.
Rok 2468 Federacji Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości, Niezależna Unia Planet zwierają sojusz i tworzą Zjednoczoną Ludzkość. Imperium Abh obawia się kolejnej wojny.
Federacje:
Ludzkie Imperium Abh. Jest mocarstwem rządzonym przez cesarzy. Prawo do tronu mieli Abhowie z trzech dynastii Abriel, Spoor i Biboos. Członkowie tych rodów zajmowali wysokie stanowiska w wojsku. Obecnie panuje cesarzowa z rodu Abriel – Atosuryua.
Jego obywatele to:
Abhowie:
Niebieskowłosi Abhowie to rasa przystosowana genetycznie do życia w kosmosie i jej członkowie rzeczywiście uważają przestrzeń kosmiczną za swój dom, wręcz źle czując się na stałym gruncie. Nie rozmnażają się naturalnie, wykorzystują w tym celu systemy sztucznego rodzenia. Każdy abh rodzi się z implantem neuronowym umożliwiający połączenie z czujnikami na statku.
Profesje:
naukowiec ( +3 inteligencja)
kapitan ( +1 charyzma, + 1 inteligencja)
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)
zwiadowca – samotnie przemierza przestrzeń kosmiczną: wojskowy pilnuje granic, cywil poszukuje minerałów i nowych planet.
Lądowcy:
Są to ludzie mieszkający na planetach, które przyłączyły się lub zostały podbite przez Abhów. Nauczyli się żyć w symbiozie z Abhami, nie było to trudne gdyż Abwie uważający się za „dzieci kosmosu” nie lubili przebywać na planetach, a tym samym nie ingerowali w ich życie, a dawali dostęp do nowych szlaków handlowych i nowych planet, na czym można było nieźle zarobić. Mogli zaciągać się do wojska Abh ale wysokie stanowiska były dla nich niedostępne
Profesje:
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)
najemnik ( + 2 siła lub kondycja)
żołnierz piechoty (+ 2 siła lub kondycja)
żołnierz piechoty – tylko ludzie, trzon sił lądowych Abh.
Zjednoczona Ludzkości:
Jest to zbiór ludzi o różnych profesjach celach życiowych i charakterach, łączy ich niechęć do Abh.
Profecje:
mędrcy – grupa ucznonych ( + 2 inteligencja)
kapitan ( +2 siła lub inteligencja lub charyzma)
oficer pokładowy ( +1 do inteligencji lub charyzma)
kult Abbodona – brutalni najemnicy ( + 1 siła, + 1 kondycja)
szturmowiec – żołnierze zjednoczonej ludzkości ( + 1 siła, + 1 kondycja)
duch – samotny podróżnik, opisujący nieznane dotąd planety ( +1 siła lub kondycaj, +1 inteligencja)
Atrybuty:
do wybrania 10 pkt
siła (moc uderzenie, możliwość noszenia ekwipunku itd.)
kondycja (dystans jaki można przejść przebiec itp.)
charyzma (zdolności dowódcze)
inteligencja (rozwiązywanie problemów)
Umiejętności:
Dwie czynności jakie wasze postacie będą najlepiej wykonywać.
Statki kosmiczne:
każdy z graczy może wybrać cechy statku kosmicznego jaki dostanie w trakcie gry.
Do każdej cechy można przyznać od 1 do 3 pkt max 8 pkt.
siła ognia
opancerzenia
pojemność ładowni (możliwości zabrania jedzenia, broni i paliwa)
szybkość
paliwo mierzy się w jednostka a-m, ładowana na poziome 1 mieści 10 jednostek
1 na przebycie 3 mil kosmicznej ( odległość między Ziemią a Księżycem to jedna mila kosmiczna)
waluty:
ludzie: dolary
Abh: m-pesy
zapisane na nośnikach elektronicznych
kurs wymiany 1 dolar jest wart 2 m-pesy
paliwo kosztuje około 30 dolarów za 1 jednostke a-m
zakup racji żywnościowych dla 1 osoby na 3 dni kosztuje około 5 dolarów
Tworząc postać proszę podać: Imię, wiek, przynależność do frakcji i opisać swój charakter, można też dodać historię swojej postaci.
Szczegóły wydarzeń od których zacznie się akcja i mapę wszechświata podam gdy zgłoszą się gracze.