A ja bym zrobił to troche inaczej.
Jeżeli budujesz listę pod sprzedaż, to znaczy że masz produkt.
Znajdz osoby działające w tej samej branży co Ty i napisz do nich czy są chętni wysłać email do swojej listy, email rekomendacyjny, że wypuściłeś jakiś darmowy poradnik (funkcjonalne rozwiązanie problemu - czyli takei które od razu może zadziałać - wtedy wzrasta zaufanie o 100%). Kierujesz ten ruch na swoją stronę przechwytującą, tylko wcześniej ustawiasz stronę żeby selekcjonowała partnerów czyli po prostu dodajesz reflinki, byś mógł wiedzieć od jakiego partnera zapisala się dana osoba.
Gdy się zapiszę, otrzymuje poradnik, rozwiązanie problemu - i już staje się potencjalnym klientem a nie tylko subskrybentem, bo zaufanie jej do Ciebie znacznie wzrosło, gdy Twój pordanik funkcjonalnie rozwiązał jego problem.
Jeżeli chcesz jeszcze bardziej zwiększyć szanse na sprzedaż, to za 2 dni wysyłasz email do swoich pozyskanych subskrybentów, że właśnie udostepniłeś wideo (oczywiście jeszcze za darmo), gdzie pokazujesz jak rozwiązać kolejny problem - możesz mieć pewność że klikalność w link w tym email (link do tego wideo) będzie mega wysoka (już masz zaufanie i zaangażowanie). Oglądają film, rozwiązują problem i na końcu w wideo mówisz, żeby oczekiwali od Ciebie wiadomości, bo niedługo udostepnisz drugie wideo, gdzie rozwiązujesz znowu jakiś problem, ale to musi być już coś konkretnego (nie bój się dawać cennych informacji za darmo!) Takich wideo tworzysz 3-4 i w ostatnim wideo na koniec mówisz, że niedługo otwierasz zapisy na Twój zaawansowany kurs pt "jak nie płacić podatków przez 5 lat" (żart ;]) i że pod spodem jest formularz zapisu, jeżeli chcą otrzymać jako pierwsi informacje kiedy udostępnisz kurs, niech podadzą email.
W ten sposób na tej liście będziesz miał osoby tylko zainteresowane Twoich płatnym kursem. Mijają 2-3 dni i wysyłasz krótkiego emaila, że właśnie otworzyłeś zapisy na kurs i dajesz link do ofert - TO WSZYSTKO
!
To w takim dużym skrócie, ale uwierz, że działa mega skutecznie i konwersja jest naprawdę wysoka.
Ja ten model sprzedażowy stosuje praktycznie zawsze przy większej kampanii,bo to działa rewelacyjne
Takie porównanie - gdy wysyłałem email do listy od razu z linkiem do oferty to miałem ledwo 1-3-8% konwersji, co mnie dołowało niestety, a gdy zacząłem stosować ten modeł, to konwersja jest bardzo wysoka, niekiedy to nawet powyżej 50%, ale to dzięki segmentacji list, czyli gdy np od partnerów pozyskałem 4000 osób, to w końcowej fazie segmentacji tych mega zainteresowanych moim kursem zostało jakieś 860~ osób i miałem ponad 40% konwersji = efekt = ponad 18.000 zł + 50% z tego dla partnerów za rekomendacje, czyli na czysto mi wyszło niecałe 10.000.
Bez reklam, bez własnych mailingów, bez inwestycji w jakąkolwiek reklame - wszystko totalnie za free.
Kto chce z tego skorzystać ?