Witam
Wiem, że temat już troche stary, ale nie chciałem otwierać nowego. Myśle, że cały czas jest zainteresowanie tym tematem dlatego chciałbym zwrócić uwagę na moje spostrzeżenia w tej sprawie.
Przy wyborze firmy, która pozycjonuje strony w Niemczech, trzeba się poważnie zastanowić. Ogólnie rzecz biorąc Google Polskie czy Niemieckie to nadal jedno i to samo google. Jednak sprawa polega na tym jak jest wykonywana ta usługa, ponieważ złe wykonanie prowadzi do nałożenia długotrwałej kary przez wyszukiwarkę. Tak więc co brać pod uwagę przy wyborze takiej firmy? Oto pare rad:
- sprawdzaj referencje: gdy wysyłasz zapytanie pytaj o referencje albo zobacz czy są już podane referencje na stronie tej firmy. ALE UWAGA! Pytaj o Niemieckie referencje tzn. jakie mają osiągnięcia w Niemieckim google, ponieważ taką usługę chcesz zlecić. Jeżeli firma takich nie ma to zrezygnuj z niej.
- unikaj takich firm, które gwarantują pozycje Top3 lub jakieś inne gwarancje typu "wypozycjonujemy twoją stronę w 2 tygodnie" albo "wypozycjonujemy twoją stronę za 10 zł". Takie firmy najczęściej łamią zasady google co do pozycjonowania stron i wtedy albo wogóle nie osiągną zamieronego celu albo zostaną ukarane przez wyszukiwarkę
- znajomość języka niemieckiego: bez tego nie idzie w naturalny sposób pozycjonować stron. Każda firma, która oferuje usługi pozycjonowania stron w Niemczech musi mieć pracownika, który biegle mówi i pisze w języku niemieckim, a najlepiej jak taka firma jest zarejestrowana w Niemczech.
To były moje podstawowe rady co do wyboru odpowiedniej firmy, która pozycjonuje w Niemczech.