Linux i czat (Java)

mrówka**

Nowicjusz
Dołączył
2 Lipiec 2007
Posty
17
Punkty reakcji
0
Wiek
37
Miasto
Kraków
Mam Linuxa a chciałabym wejść sobie na czata jednak bez Javy ani rusz :( Jak ją moge ściagnąć ? W jakiś prosty sposób bo jeśli chodzi o komputery jestem troche zielona ... Chyba że jest jakiś inny sposób żeby wejść na czata bez Javy ... (?)

Poradźcie coś , proszę o wszelkie (mądre ) rady i z góry bardzo dziękuje !
 

perfect

Złodziej Zapalniczek
Dołączył
30 Marzec 2007
Posty
1 023
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
Z wszond!
O lol, jak można niewiedzieć jaką się ma dystrybucje.

Powinno przy włączniu pisać:

Mandriva
Ubuntu
openSuSE
Debian
Fedora
PLD
Slackware
Aurox
Arch
MEPIS
etc.
 

Hwori

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2007
Posty
283
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
ja to moge wiedzieć?
:wow: nie wiesz jaką masz dystrybucję? Powinno pisać gdy włączasz system.
Jak miałem mandrivę to po dodaniu wszystkich niezbędnych repozytoriów wklepałem z pod root'a: urpmi java i sama się zainstalowała do wersji 6 (lub 1.6?), nie pamiętam dokładnie.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
Zdziwisz się ale dobre dystrybucje (tzn małe szybkie) nie wyświetlają co są za dystrybucją. np taki arch linux wyświetla tylko "arch xxxxx" gdzie xxxxx to numer wersji. I nie jest to w miejscu super dostrzegalnym.
 

Hwori

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2007
Posty
283
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
ja to moge wiedzieć?
No tak, ale znając życie korzysta z dość popularnej dystrybucji. Ja bawiłem się Mandrivą, Ubuntu, EduCD, cdlinux.pl, DLS, Knoppix. Jak narazie tylko te miałem pod ręką. Jeszcze muszę oblukać Debiana oraz openSUSE.
We wszystkich tych które testowałem pisze podczas włączania nazwa dystrybucji. W Debianie i SUSE też pewnie pisze.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin